Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mistä Kreemiä

Aloittaja Lappi, 09 lokakuu 11, 20:02:49

« edellinen - seuraava »

eeko

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 11 lokakuu 11, 14:42:58
Sama asia toiseen kertaan. Se Porin tankkipaikkaus aine reagoi metallinkanssa ja tekee paineen sinne tankkiin ja näin ollen menee niistä huokosista läpi ja paikkaa ne, jos käytetty oikein ja tankinkorkinreikä ja muut isommat reijät tukittu tiiviisti.
Kreemi on ihan paskaa. Ainoa asia mitä se tukkii on hana.
Tässä oon ihan samaa mieltä. Hauskan näköisiä joskus ne tankit,
kun se paska on lähtenyt irti ja pyörii sellaisena pallona siellä
sisällä. Ei voi kun nauraa.  :D
-eeko

KK

Kreemi on todella syvältä! Softin tankkiin sitä erehdyin laittamaan ja tein kaiken ohjeen mukaan, no kuinkas sitten kävikään... Ei tarttunut joka paikkaan ja ois saletisti lähtenyt sieltä irti, koska oli jo valmiiksi irtoamassa. Joten ei muuta kuin tinnerillä pesemään tankkia vielä kun se sieltä helposti irtoaa. Melkoinen duuni, mutta onneksi en laittanut kuin toiseen tankkiin.
Sen jälkeen en ole laittanut minkäänlaisia mömmöjä tankkiin, koska tinalla saa varmasti kestävimmän tuloksen.
F.U.

Lappi

On tuon kreemin höykkyytys sen verta kovaa, että taidan kyllä uskoa kokeneempia nyt eli täytyy tuota POR:in tavaraa tilata...kiitoksia värikkäistä kommenteista :D

Tosiaan ensimmäinen tankki minulle, jonka olen tehnyt. Paljon on tullut opittua seuraavaa tankkia varten!!

Hessu

Ei kandee kaikkee netti kirjoittelua uskoo. Mulla on rystyn tankissa kymmenisen vuotta pysyny ihan hyvin.  Samoin sen edellisessä tankissa pysy vuosia. Ja pysyy näköjään vieläkin, kun tankki lepää hyllyllä.

Hemuli

Kreemi on helkkarin tarkka pohjatöistään. Ei mullakaan ollut aikoinaan mitään ongelmia yhden tankin kanssa johon sitä laitoin, vieressä kaveri pisti omiinsa ja viiden gallonan tuplatankkeihin olisi tarvinnut enemmän sitä happoliuosta - seurauksena ei ihan niin puhdas pinta ja niinhän ne lähti lastuina irti tukkien kaikki mahdolliset reiät. Voi sitä riemua kun niitä soiroja irroteltiin lahdentien varressa ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957