Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pannun koneen kiinnitys

Aloittaja Danny, 13 marraskuu 09, 09:43:19

« edellinen - seuraava »

Danny

Pannun kone pitäisi pultata runkoon mut kun...

Kone makaa kiinnikkeiden päällä hyvin, kaikki pultit liikkuvat reiissään jne., mut vas taka lohkon ja kiinnikkeen väliin menis  0.20 liuska.

Tiedän et takimmaiset pultit kireälle ensin, muuten ei pysty päättelemään shimmien tarvetta, mut mun mieles menee perseelleen jos en laita tuota .20 tuonne taakse ensin, jelppivä kiitos, miten toimitaan?

Danny

Hemuli

Onko se takimmainen kiinnitystaso suora? Jos on niin kiinni vaan ja lohko nousee etupäästään ja sinne sitten niitä shimmejä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Ehka tyhma kysymys mutta minkahan takia se pitaa ensin kiinnittaa takapaasta?

Oon noissa runkoissa huomannut etta noissa kiinnikkeissa on usein heittoja. Ihan normi vatupassilla nakee, ei tartte edes tarkkuus passia.
Jos noin on niin ei auta vaikka jyrsisi noi tasot lohkosta suoriks toisiinsa nahden.
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

Tietysti jos tasot on niinpäin pielessä että etummainen jostain syystä olisikin normaalia ylempänä niin silloinhan ei passaa vetää takimmaista tiukkaan. Yleensä se vaan tuppaa olemaan niin että kone makaa sen etutason päällä kunnes takimmainen vedetään kiinni jolloin eteen jääkin rakoa. Ei sitä etupään shimmitystä ole pystynyt ainakaan meikäläisen vehkeissä päättelemään ennen takakiinnikkeen tiukkausta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rautapannu

juu samoilla linjoilla hemulin kanssa et ensin takaata kiinni! omassa lohkossa on "todiste" siitä kun edellinen omistaja ei ollu niin tehny ja vasen etukorva oli murtunut! esim.rautiksen nokka-akselin shimmeillä shimmaus kävi hyvin ja jotkut ovat kehuneet letukan startin shimmei!

Danny

Vetäsin koneen kiinni takaa ja vasemmalle eteen ilmestyi .10 välys vaik sitä ei siel ollut ennen kiristystä. Joo ja noi tasot, täytyy vielä tarkemmin tarkastella et onks ihan suorat. Näillä mennään.

Natking

Lainaus käyttäjältä: rautapannu - 13 marraskuu 09, 20:37:29
juu samoilla linjoilla hemulin kanssa et ensin takaata kiinni! omassa lohkossa on "todiste" siitä kun edellinen omistaja ei ollu niin tehny ja vasen etukorva oli murtunut!  
Mutta jos se olis vetany ensin takapaan niin olishan sillon voinu murtua sielta vasen takakorva??
(EDITtia tahan valiin: ei se takakannake olis voinu murtua koska se on reilusti vaffempi kuin etukannake)
Mutta kysymys oli etta miks se pitais vetaa ensin takapaasta? Siis oikeesti onko jossain oikeesti ohjeistettu tekemaan niin, ja mika mua tosissaan kiinostaa etta miksi niin pitaa tehda??
Nimittain olen tormannyt semmosiin runkoisiin missa laatikon kanakkeet ja etukannake on linjassa toisiinsa nahden mutta takakannake ei ole linjassa.
Just trying to be different (like everyone else)

Webmaster

Hyvältä näyttää Danny !
On se vaan niin nätti moottori.
Pitäis vaan ehtiä tulla käymään ja ihastelemaan.

Tuliko siitä Buell Pannu?
;D ;D ;D