Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kauden jännittävin ajokokemus

Aloittaja JKKo, 04 lokakuu 11, 19:55:38

« edellinen - seuraava »

JKKo

Tuli otettua ensimmäinen kosketus autoon mun mp uralla. Ja tuli lähinnä henkisiä vaurioita.

Olin menossa messukeskukseen (Hki) puolen päivän aikaan. Ei nyt mikään ruuhka, mutta kuitenkin Koskelantien kaikki kaistat täynnä. Valoista valoihin, stop'n'go. Toka vikat valot ennen Mäkelänkadun ylitystä. Skoda Octavia edestä lähtee vihreillä paalupaikalta ja niin lähden minäkin. Muuten hyvä, mut lähden liikkeelle kaasuttamatta ja vieläpä kytkin pohjassa. Ekaksi sitä katsoo käsiään, että tosiaan on kytkin pohjassa jne. Sitten katsoo peileistä katse taakse päin ja näkyy "AKSIN" ja "AKKEP" aika lähellä (peilikuvana). Perässä ajava kuorma-auto on ajanut mun takalokasuojaan kiinni ja TYÖNTÄÄ MUA EDELLÄÄN. Skoda on edelleen ihan lähellä, enkä pääse karkuun. Ainoa ajatus päässä tais olla, ettei tuis kosketusta siihen edessäolijaan ja lipat ja kuorkin alle. Samasta syystä en uskaltanut kääntyä sivuunkaan. Parikymmentä t-o-d-e-l-l-a p-i-t-k-ä-ä metriä ja kuorma-auto pysähtyy. Ajan omin voimin metrin eteenpäin ja jalkakäytävälle. Kuorkkikuski tulee ulos ja kertoo, että oli ruvennut katsomaan seuraavaa risteystä, unohtanut, että edessä oli moottoripyörä. Oli loppujen lopuksi kuullut mun huudon hyttiin. Kai mä sit huusin, että älä nyt helvetissä aja päälle. Ei jäänyt muistiin.

Aineellisia vahinkoja ei tullut mainittavasti. Poliisi tuli soitettua paikalle ihan vaan refleksinä. Kuorkkikuski selvisi suullisella huomautuksella.
883/1200/turbo

mirka

No hyvä tuuri olit sitten sinulla. Onneksi olisi voinut käydä pahastikin

jakke

suullinen huomautus.. oli vaan varsin hyväksyttävä ratkaisu päälle ajosta  ;D