Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kilometrit 2008 -Äänestys-

Aloittaja prohunter, 07 maaliskuu 09, 10:35:08

« edellinen - seuraava »

prohunter

:) Rohkeesti vaan vastailemaan.

Hemuli

Eipä niitä kilsoja pahemmin kerry kun välimatkat täällä ruuhkasuomessa ovat niin lyhyitä eikä viikonloppuisin kerkeä lähtemään mihinkään. Tärkeämpänä kuin ajettujen kilometrien määrää pidän kuitenkin sitä että pyörä on koko ajan ajossa, meidän perheessä auto saa seistä aika rauhassa koko kesän - viime vuonna sitä tuli vissiin tankattua kerran huhti-lokakuu välisenä aikana.

Helpostihan sitä saa komeita lukemia mittariin kun kaksi kertaa kesässä painaa täältä välimerelle ja takaisin - lopun aikaa sitten ajaa työsuhdekorollalla ja pyörä makaa tallissa ::) ...

Fuck it - I ride.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

piese

Täällä hiukan pohjosempana eli rapiat 1000km kehäkolmoselle, välimatkat pitkiä mutta toi rautis ei aina ole kaiken yhteistyökykysimmällä päällä joten jää noi kilsat kuitenkin aika pieniksi (2003 tais mennä kymppi rikki). Mutta laatu korvaa määrän eli lumisateessakin on kiva vetää etiäpäin ;D ;D

TEKE

Pari kertaa kävin pohjoisissa ja muuten tuli nurkissa pyörittyä .
Tarkasta kilometrimäärästä en tiedä enkä välitä.Ajan mitä ajan.(kaks pientä lasta kotona).

Toivottavasti doonikaveri saa ajettua kortin ens kesäks ni vois alkaa käydä doonis mopol.Nyt ollaan menty mun autoll.

mikira

Viime kesänä jäi ajot vähiksi varmaan osittain siitä syystä että Italiassa oli välimatkat lyhyitä ja lomamatkat tuli tehtyä autolla kun tenava on vielä niin pieni. Skandinaviaan kun on palattu kuvittelen että kilometrejä tulee noista suurentuneista välimatkoista johtuen enemmän, vaikkakin täällä on ajokausi lyhyempi. Empä kyllä muista että mitään suuria reissuja olis italiassakaan tullu ajettua ennen pääsiäistä.

flhx

Itse samaa mieltä kuin Hemuli, kunhan pyörä on kokoajan ajossa ei kilsamäärällä niin väliä ole. Mulla kanssa auto saa olla kesällä aika rauhassa, ajan ennemmin pyörällä, kelistä riippumatta. Itse asiassa viime kesänä myin autoni pois, ajattelin ainakin pari vuotta pärjätä ilman sitä(asun n.100km Helsingistä, työmatka n.50km sivu tai sitten n.6km, riippuen nukkumapaikasta...Julkinen liikenne on pelkkä vitsi joten oma kulkuväline pakollinen, mutta jos vain onnistuu niin vietän jatkossa talvet jossain muualla kuin lumien keskellä niin pyörällä pärjää hyvin..).

Itse ajoin v.2008 yhteensä n.23 000km. Näistä n.15 000km Suomen "hiukan" kosteassa kelissä, loput tulleet matkasta tänne Espanjaan ja reissut täällä. Ajokausihan jatkuu vielä, huhtikuun alussa ajan Suomeen takaisin töihin.

Itse en tosin pidä tuota n.15 000km/kesä edes kovin kummallisena saavutuksena, alla kun on TC Electra. Hieman eri ajaa jollain evo/TC kapineella kuin vanhan liiton vehkeillä, kyllähän tuollaisella TC koneisella tulee kilsoja JOS vaan viitsii ajaa, tallissa seisottamisellahan niitä ei tule...Matkanopeus ja matkustusmukavuus hieman toista kuin vanhoilla kapineilla, helppo ajaa paljon.Pannulla taisin eräänä kesänä ajaa 15 000km, muuten taisi olla jotain 2000-5000km/kesä ja pari viime kesää ollut 0km kun kapine odottaa purettuna inspiraatiota...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

prohunter

no itsekkin tulee ajettuu 90% hyötyajoa, eli autolla ajoin viime kesänä 2 kertaa, paitsi tietysti perheen kanssa, käytiin kyllä helsingissäkin silleen et perhe meni autolla ja ite pyörällä.

prohunter

Röpöttäjä

Autolla kun suihkii viikolla ympäri suomea työhommissa niin alkaa tympimään. >:( Kun kelit sit muuttuu kesäiseksi  ;D tai keväiseksi  :D niin empä viitsi autolla enää lähteä minnekkään ajelemaan. Viimekesänä niukka 11tonttua tuli mittariin yhteensä nuihin kahteen mopoon kesälomalla ja viikonloppuisin.

rieska

Pistän pohjat, vajaa 40km ja sekin tallia ympäri sportsterin DIY ruiskua säätäessä  :P
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

moottori-hannu

Kyllähän sitä kesällä mopottimiin tulee enempi kilometrejä kun autoihin.Sattuu jenkki nelipyörätkin kiinnostaan joten pari viikonloppua sekä muutama cruisinki tulee pulattua niilläkin.

Artsi

Tulihan noita 7000 kilsaa viime vuonna ja joka kerralla kastuin, no ehkä yhden kerran säästyin ::)
Porukat jo leimas rainmaniksi >:(

Just tulin ekalta lenkiltä ja EN kastunu, tosin pa.....lit o jääs :-\
Hiljaa hyvä tulee tai sitten EI !!

tertsi

ei noita kilometrejä tullu kuin reilu 15000 km oli huono kesä ja paljon töitä toivottavasti tänä kesänä kerkee ajaa edes vähä enemmän ::)

Heikkilä

oisko 1000 km lähellä totuutta kun toi mittarikin hajosi heti ajokauden alussa ja uuden saanti oli kiven takana ja sekin on ml mallia. :'(