Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pannun S&S super e suuttimet ja kulutus

Aloittaja -wla-, 24 elokuu 10, 22:50:42

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Joskus ku oli viel pannareita, viimevuosituhannen hämyssä ja niit ruokki sillä pitkällä-sössöllä mis ei pumppua, onks se nyt sit "B" ni kyl se oli helpompi päästä seittemän litran päälle ku kuuden alle satkulla seka-ajossa. Ei se tasasen rauhaisas maantieajossakaan pannu ilmalla mennyt mut vakiokokoinen vajaaseen kuuteen ehkä. Nyt kun on EVO & CV ni nyt menee vähän. Aikanaan mun bigbore stroukker pannari meni taloudellisesti ajaen tienpäällä just 200km tankkausvälin 5gal tankeilla ja loppu mentiin jo ressulla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

-wla-

Epäilin jo kesällä että mulla taitaa vuotaa imusarja kun oli eriväriset tulpat takana musta ja edessä vaalea ja niinhän se oli että etupytyn o-rengas tiiviste oli mennyt paskaksi kun kannsta on pikku pala murtunut pois. tarkoitus oli jo vaihtaa kaasuttajaakin su:hun mutta ei täs nyt kerinnytkään just niin laitoin takas s&s lattakumirengas tiivisteillä joten taas alkaa sama suutinjumppa kun pääsee radalle.

rampo63

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 14 huhtikuu 11, 17:48:55
onko puristukset kohillaan jos hirveen matalat ni kyllähän se lupsuttaa (puhaltaa läpi)
Jep porattu ja mittailtu.Että lupsuttaahan se :)

-wla-

Tänään pistin pannun tulille ekaa kertaa tälle kesälle. Nyt ei imusarja vuoda ja sytytyskin oli aivan päin persettä edellisten säätäjien jäljilta, niin on aivan uudenlainen ongelma kun pitää vaihdella pienempiä suuttimia jos haluaa käyttää ilman putsaria. Mullahan on goodsonin putsarikotelo jossa ei ole mitään valmista suodatinta. netistä löysin pienen power filtterin joka on käytännössä lähes läpinäkyvä "verkkolaippa" imuaukon eteen koska tilaa on vähän. Nyt on kiinni 31/68 suuttimet ja vieläkin prötää ja lykkää mustaa jos suodatin on paikoillaan.  Nyt pitää käydä hommaas lisää suuttimia niin voi jatkaa testaamista.

-wla-

Laitetaan nyt tälle jutulle päätös mun osalta. Ainakin tälle kesää jäi 31/68 suuttimet ja kulutus on n. 5,6-5,8l/100km ja se kelpaa minulle. Goodsonin kotelosta  jouduin luopumaan kun eipä tuo power filtterin suodatinkaan toiminut vaan hommasin k&n putsarin niin alkoi ilma kulkemaan.

vinkkeli

kaverilla pannussa harleyn orggis keihin ja pelaa ku buick, 4-5 litran välille jää kulutus.

Urho K.

Vaikka ketjulle pantu loppu, jatkan silti. STD kannet, .030 ylikoko, s&s E 285/72.
autom.jakaja. Kulutus n. 5l satasella.
Panheads MC