Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Chicago harley

Aloittaja Mika_P, 29 joulukuu 10, 06:46:51

« edellinen - seuraava »

edamski

Tutulta kuulostaa… pari-kolme kertaa olen tuolta ostanut. Hinnat on kohdallaan. Kuukauden on about kestänyt kun mullakin meni osa tuotteista tilaukseen. Eikä ne meileihin vastaile. Soittamalla on asiat selvinny samantien vaikka ei munkaan eglanninkielentaito päätä huimaa. Viimeksi kun pahoittelin huonoo englantiani niin hemmo sano mulle että paremmin sä englantia puhut kun hän suomea… ;-)

Hemuli

No, nythän näillekin ongelmille tuli loppu kun jenkkidiilerit ei saa enää myydä ulkomaille elokuun alun jälkeen...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

edamski

Niinpä….   :'(

Leksa

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 03 elokuu 11, 16:05:58
No, nythän näillekin ongelmille tuli loppu kun jenkkidiilerit ei saa enää myydä ulkomaille elokuun alun jälkeen...

Tämä olikin mulle ihan uutta . Mistä syystä eurooppaan myynti loppuu?

rokker

Lainaus käyttäjältä: Leksa - 03 elokuu 11, 21:16:46
Tämä olikin mulle ihan uutta . Mistä syystä eurooppaan myynti loppuu?

Täällä aiempaa keskustelua aiheesta:
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=2987.0
If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Soikkeli

Mikä ongelma tämä muka on? Niitä pääkallo-cover osia saa yhtä helposti lähi myymälästä.
Pitää vain kaivaa etusormella syvempää niitä kolikoita lompsasta ;D

Sitä paitsi tää merkki ois jo kuopattu ilman tarvike valmistajien runsasta joukkoa, tällä pidetään ne taas hengissä pitkään.
C.O.G. 
Lifemember

ss454

Oiskohan mutua tai muuten sattumaa omien etsintöjen kohdalla. Mutta tuntuu kuin ebaystä löytäisi helpommin ihan orkkisnumeroilla kamaa kuin vaikka 2kk sitten. No tähän ei kannata takertua, mutta tulee aina testattua osaa miettiessä että saiskohan sieltä kohtuu halvalla.

Chicago Harleyn toimintaan voi sen verran ottaa kantaa, että kahdessa tilauksessa molemmissa kamat myöhässä ja valtava selvittely juurikin puhelimella yöaikaan että sai asioita edistettyä. Zanotti toimii mielestäni tässä paljon paremmin ja hinnaltaankin edukkaampi. Ebayn kellarifirmojen ja paikallisten kauppiaiden lisäksi tullutkin sitten kyseistä putkaa kannatettua.

Itse palikoiden myynnin loppumiseen en osaa vielä ottaa kantaa, että keventääkö huomattavasti omaa kukkaroa. Jenkkidiilerin kukkaroa keventää varmasti ja laman ajan kaupassa voi olla monta näkemystä asiasta. Kaverin kanssa tästä keskusteltu ja itselle oikeastaan riittää että diilerin sivuilta näkee hintatason, sitten alkaa metsästämään palikkaa muualta mahdollisimman edukkaasti. Ellei kateellinen paikallinen stealer halua että bannataan Suomiosoitteet jenkkilän sivustoilta, ettei nähdä mihin hintaan kikkuloita siellä ostellaan. ;)

kölvi

Eikös tämä diilaaminen kuitenkin koske ainoastaan tehtaan orkkisosia. Tarvikeosiahan edelleen myydään. Kyllä tolle tarvikekasalle kuitenkin tuntuu reilu pari sataa vähemmän hintaa jäävän tullien ja verojenkin jälkeen. Että näkisin silti edelleen kannattavan tilata ulkomailta, vaikka kyseessä onkin ns. tarvikeosat, vaikeaa vain tuntunee olevan.

Puhuu vähän - eikä silloinkaan asiaa.

Hemuli

Onko kukaan puhunut mitään tarvikeosista? Eihän tehtaalla nyt sentään ole sananvaltaa siihen mitä heidän kilpailijansa tekee... Se nyt vaan on niin että jos unohdetaan nää kaikki nahkatakkien tilaajat niin tehtaalla on kuitenkin muutamia sellaisia varaosia mitä ei joko saa muualta, tai sitten ne vaan ovat laadultaan niin paljon parempia että kannattaa ottaa H-D:n logolla varustettuna.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

kölvi

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 04 elokuu 11, 11:18:16
Onko kukaan puhunut mitään tarvikeosista? Eihän tehtaalla nyt sentään ole sananvaltaa siihen mitä heidän kilpailijansa tekee... Se nyt vaan on niin että jos unohdetaan nää kaikki nahkatakkien tilaajat niin tehtaalla on kuitenkin muutamia sellaisia varaosia mitä ei joko saa muualta, tai sitten ne vaan ovat laadultaan niin paljon parempia että kannattaa ottaa H-D:n logolla varustettuna.

Mitä sää nyt hikoilet?  :o

Täähän oli lähinnä mun osaltani toteamus ja yritys oikaista väärinkäsitystä,  joukossamme on paljon harrastajia, jotka tehtaan bulletinin myötä ovat ymmärtäneet väärin ja luulee kiellon koskevan myös tarvikeosia, tai jopa kaikkia toimituksia jenkkien ulkopuolelle. Ja todellakin on osia, joita ei kannata - eikä pidäkään ostaa tarvikkeena. Ja tottahan on osia, joita ei saa alkuperäisenä tietyillä lisäominaisuuksilla vaan ainoastaan tarvikkeena.
Jotenkin tuntui vaikealta aiheelta saada paremmilla käyrillä olevaa syttyboksia twincamiin, mahtaako edes saada kiljuvana kotkana - en tiedä, ainakaan dealeri suomessa ei semmoista osannut tarjota.

Noista hinnoista mainitsin sen vuoksi, koska jossakin todettiin ettei tarvikeosia kannata rapakon takaa tilata. Kyllä nekin osataan suomidealereilla hinnoitella siten, että kannattaa edes harkita. Tietenkin riskinä nämä minun kohtaamat ja monen muun kohtaamat ongelmat.
Puhuu vähän - eikä silloinkaan asiaa.

mista

Tarvikeosat on samassa suhteessa halvempia siellä kun orkkisosatkin, joten aika herkästi tulee tilattua tarvikkeetkin jenkeistä jos vaan on aikaa odotella. Jos on kiire niin suomesta sitten. Ja sekin vain mikäli löytyy suomesta ettei nekin tilaa jenkeistä ensin ja kestää viikkoja..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod