Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportista korkkas kytkinvaijerireiän! apua?

Aloittaja jussipaita, 03 heinäkuu 11, 11:55:00

« edellinen - seuraava »

jussipaita

Joo, tarttis vähä apua! Mulla korkkas -99 sportista kytkinvaijerireiän kierteet. Ilmeisesti kun olin vaihtanu korkeamman ohjaustangon. Kytkinvaijeri oli ollut juuri sopivan TIUKKA ja se oli hinkannut ensiövetokopan kytkinvaijerin kierteet pois. Mitäs nyt avuksi?

Onko järkeä alkaa rihlaan uusia kierteitä kytkinvaijerin reikään ja sovittaa ulko-/sisäkierre SUPISTAJA kytkimen reikään? Vaiko ostaa kokonaan uusi ensiövedon koppa? Jos ei jollain olisi myydä kyseistä kattilaa? Jos asennan liikkeessä tuon SUPISTAJAN, niin tulee kytkimen säätöjen kanssa ongelmaa?

     
(kuvat ovat suuntaa antavia, ei minun pyörästä)

Jussi

Jake

Mä laitoin V-coililla uuden jengan ja hyvin toimii. Helppo ja nopea homma.

Hemuli

Vcoil, Helicoil, Recoil - saman tavaran eri tuotemerkkejä joilla homma onnistuu loistavasti, ei tarvitse edes koppaa ottaa välttämättä pois kun pistää kierretapin täyteen vaseliinia joka kerää lastut mukaansa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mista

Mites muuten tuo kierteet, kun mulla rautiksessa on kans kopasta kierteet pois, mutta sillä mutterillahan saa säädettyä vaijerin aika hyvin paikoilleen. Eli onko nuo edes pakolliset rautiksessa?
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

filtteri

kyä siinä varmaan hyvä olis kierteet olla voi muuten vuotaa öljyä turhan reilusti

Hemuli

Rautapäässä (-71 eteenpäin) kytkinvaijeri tulee enskakoppaan sen verran ylhäälle että välitöntä öljyvuotovaaraa ei ole. Mutta ei siitä haittaakaan ole säädön kannalta että kierteet on kunnossa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957