Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

BrainCap, SkullCap with DOT.

Aloittaja ma^ko, 06 kesäkuu 11, 19:19:46

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Mulla on toi Bell Custom, sehän on DOT-tarralla varustettu. Ihme kyllä, tarran lisäksi ei ole muuta mainintaa hyväksynnästä. Ihan asiallinen potta, ulkokuorikin oikein napakan kokoinen. Pitäisköhän ostaa toinen kun on vihdoin näköjään flakekultaakin saatavilla ;D...

Aika iso on toi "limited" editionin kappalemäärä, omani ostin jo yli vuosi sitten...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Mul on oikeastaan ainoa käyttökelpoinen kypärä Nolanin "hi tech modern style" avopotta, jossa visiiriä ja aurinkovisiiriä jne, se vaan on nurkassa halavatun kuuma ja ulkonäkö ei nyt ainakaan hieno ole. Tienpäällä kuitenkin oikeasti hyvä kypärä. Jonkun helle braincapin mä viel jostain kaivan mut onko noit piltwellejä tai Bellejä jollakulla kauppurilla Härmässä et pääsis testaaman, mun kuuppa kun ei ole helpoin yhtälö jos hankin sovittamatta yhtään mitään minkä on tarkoitus palvella mun päällä ni se ei kuitenkaan sovi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

akrapu

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 09 kesäkuu 11, 12:43:42
Jonkun helle braincapin mä viel jostain kaivan mut onko noit piltwellejä tai Bellejä jollakulla kauppurilla Härmässä et pääsis testaaman, mun kuuppa kun ei ole helpoin yhtälö jos hankin sovittamatta yhtään mitään minkä on tarkoitus palvella mun päällä ni se ei kuitenkaan sovi.

Ainakin TMG Vaasassa ja Moto-Seinäjoki Seinäjoella myyvät Biltwellejä nettikaupoissaan. Sitä en tiedä, onko tavaraa hyllyssä ja onhan tänne pohojammaalle pääkaupukiseudulta matkaa...
- akr

ma^ko

Bellei oli Allrightis, ei sovi...

flhx

Moorella Lempäälässä tais olla kasa juurikin Biltwellejä kun viimeks kävin pari vkoa sitten.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 06 kesäkuu 11, 22:00:55
Ennen sit Luisilt 9.95â,¬/pala ja siihen tarra ebaysta... hassua et vastasivat ettei yhdessäkään heidän braincap/skulcap mallissa ole ECE tai DOT hyväksyntää ku tiedustelin.

Oot aikaasi jäljessä... Lueskelin tossa Louis'n 2009 kuvastoa, ja siellä oli vielä mattamusta puolimuna, mikä oli tyyppiä ohne ECE ja Standard DOT gepruft. Kokeilin tuotenumerolla, mutta on poistunut valikomasta.

Ja että edes hiukan vituttaisi, niin ois irronnut alle neljän kympin. (39,95)

Edit. Löytyi näköjään samaa kypärää Saksasta kuitenkin: http://cgi.ebay.de/Highway-1-Milwaukee-II-Braincap-Halbschale-Grose-XL-/230623670761?pt=Helme&hash=item35b23df1e9
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

rokker

If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Ironhead -78

Lainataanpas vähän topiccia vaikka sivusta meneekin, mutta missä täällä suomenmaassa pääsisi kokeilemaan ja ostamaan tuota Bell custom 500 avoruukkua? Nettiä kahlaamalla ei tunnu löytyvän.

ma^ko

Allrightissä oli ainakin joitain Bellin avoruukkuja hyllyssä, tuos Jumbon likellä.

Ironhead -78

All right ja hoghaus katsastettu mut ei löydy.

SOHVELI-76

Mites Tampereen Auto-center tai Dragrace.fi ? ainakin joskus myyneet...
0405691644

Ironhead -78

Lainaus käyttäjältä: Ironhead -78 - 21 heinäkuu 11, 20:48:45
All right ja hoghaus katsastettu mut ei löydy.

Kuulemma Hoghaussissa oli, emäntä oli semmoista mieltä että pölhö ukko vois katsoa hyllyn molemmilta puolilta eikä vasta kotona ruveta ihmettelemään.