Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Sportsterin vilkkutakavalomittarisulake -onglema, (VTMS-o)

Aloittaja jussipaita, 20 huhtikuu 11, 06:50:48

« edellinen - seuraava »

jussipaita

Öljyinen sormi suussa ja ihan äimänä!! Ei oo sähköt mun vahvinpuoli.

Vaihdoin sportsterin etuvilkut toisiin tarvikevilkkuihin ja takavilkkujen paikkaa jouduin muuttamaan. Eli piuha poikki ja uusi liitos, kiitos! Muihin valoihin en ole koskenut. Sain sen verran vilkut vilkuttaan ja valot toimimaan, mutta kun on vilkkupäällä ja painaa etu- tai takajarrua, niin sulakeboxissa käy naps ja mittarikin pimenee. Käytin pikaisesti isompaa sulaketta ihan testin vuoksi, ja kaikki toimi, mutta kun vaihdoin taas 15 amppeerisen sulakkeen, niin NAPS!

Missä vika? Kuka ei toimi? Oon yrittänyt selvittää, tsekkaillu johtoja, että onko mikään rikki?
Voiko vika olla, kun liitin etuvilkkujen maa-piuhan vilkunlampun kannakkeeseen, joka on kiinni etuputkissa, eli pyöränrungossa. En vilkunlampun runkoon, koska maajohdon liittämisen jälkeen hetkellinen vilkkuvalon ilo valtasi minut, mutta vain jarrupolkimen polkaisuun asti!

Takavalo on kiinni rekkarikilvessä ja sen verran olen joutnut iroittamaan, että saa työtilaa, mutta sekin on roikkunut johtojen varassa.. hetken.. eikä ole ollut pahassa vedossa. Satulan alla näyttäisi olevan kaikki kunnossa, ei ole liittimiä irti tai johtoja rikki. Joko ne on rikki väliltä tai oon yhdistellyt päin helevettiä.. auttakaapa nyt nuorempaa kuskia hädässä...

Hemuli

Kuulostaa siltä että nyt on jarruvalolle menevä piuha oikosessa jostain kohtaa. Vilkut kun kuitenkin toimii niin niitä ei käy syyttäminen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957