Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

pystytupla rautikseen

Aloittaja DX, 25 helmikuu 12, 23:38:16

« edellinen - seuraava »

DX

Tommonen himottas laittaa rautapäähän,kun tuo tankkiprojektikin vielä vaiheessa olis vielä helppo siipasta koloa sille.
Onko ihan tuhon tuomittu ajatus,säätämistä lienee ainakin edessä,bensapumppu lienee tarvis olla,bensan paluulinja ehkis jonkinlainen,ja minkähän kokoista veeperiä tohon lähettäs hakemaan.

ma^ko

Kaveril oli joskus neljännesvuosisata sitten Delloton nelikymppinen DRLA tuplapysty pannupäässä. Kohtuu helposti sen sai säätöihin, olihan se pornon näköinen mut ei siit mitään muuta hyötyä kyllä ollut.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

DX

Sitä pornoa tässä lähinnä haetaankin.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: DX - 26 helmikuu 12, 01:08:48
Sitä pornoa tässä lähinnä haetaankin.

"Yllättäen"... mut siis jos on yhtään hakenut virikoneissa vaaka tahi pystytulpia toimiviin säätöihin ni ei se säätäminen mikään paha rasti noissa ole. Tuskin nelikymppiä isompaa kannattaa ja toisaalt kolmikutosia suht harvassa ja miks nelikymppiä pienempää muutoinkaan. Noihin viritupliin saa kuitenki niin hyvin erilaisia putkia suuttimien lisäks et kyl sen tontille saa suht helpolla, hyöty kyl kosmeettinen.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rautakaali

Mulla on Dellorton DHLA 40 Rautapäässä, eikä voi moittia.
Kun oppii tavoille, niin se on laakin peli.

Kiiski

Jos joku osaa neuvoa oikeat suutinrungot niin sen jälkeen säätäminen on helppoa. Varsinkin jos on aikasemmin säätänyt paljon kaasareita. Itellä ei asiantuntijoiden suutinrunko ehdarit ihan osunu kaksi paria mäntiä suli heti alkukesästä.

DX

löytyisköhän tuohon linkoon valmista imusarjaa? Sivumalleja löysin jotain mutta en pystymallin pätkää.
Sovelissahan kait sama imusarja..Koitin googletella,mutta ei mun silmä löytänyt minkäänmoista manifoldia.

jannu

Tässä linkki josta löytyy vastaus kyseiseen "erotiikan nälkään",

http://www.freetechnics.fi/

Kannattaa soittaa ja avautua. (Vähän niinkuin niihin muihinkin alan numeroihin... ;) )
Tuolta saat laadukkaat neuvot ja komponentit.

B 50

Pari kesää olen ajellu sovelissa Holleyn pysty 2k:lla, omaa sukuaan Weber DGV 32/36. Takaisin Super B:hen en ihan heti vaihtais. Eihän se tietenkään yhtä räyhäkän näköinen ole kuin ralli-kaasarit, mutta ei ole ralli-kaasarien ongelmiakaan. Vaiheittain aukeavana ensiö annostelee soppaa kohtalaisen tarkkaan ja toisio aukee sitten jonku puolen kaasun jälkeen. Kaasari on lähtöisin 2,4:sta Chevy Vegasta. 4-pyttyisen 2,4:n tehdassäädöt tuntuis istuvan 1,2:een 2-pyttyiseen ihan hyvin. Kiihdytyspumpun joutu säätämään pienemmälle. Yleisen mielipiteen mukaan toi kuluttaa niin vähän, että sen on oltava laihalla. Pari kesää kuitenkin ajeltu, ei aivastele, tms. Menee aika tarkkaan 4l/100km, ehkä jopa alle. Erillistä bensapumppua ei ole, kaasari kutakuinkin tankin alareunan tasolla. Imusarja on mielikuvituksen suopealla avustuksella bolt-on. S-U:n imareita saa kai joka H-D:n kanteen sopivaa, amerikkalaiset euro- ja japsiautoissaan eivät ole haltioituneita luistikaasarien ylivoimaisuudesta, vaan ovat useammankin firman toimesta valmistaneet adaptereita S-U:n ja Weberin väliin. Omani merkki on Pierce, johon porasin suoraan shovelin orgis imarin pulttijaon. Jälkeenpäin olen itsekseni hämmästellyt ettei kyseistä kombinaatioo ole aikaisemmin missään näkynyt. Jos jollakulla kiinnostus aiheeseen heräs, niin mulla olis jouten tollainen toinen Piercen adapteri. Ja pari S-U:n imaria soveliin/rautikseen.