Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

super moottorit

Aloittaja rodchop, 04 maaliskuu 11, 17:17:07

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Jokos joku tekee ihan yhdestä palasta uusia rullavippoja noihin vanhempiin vai vieläkö ne on hitsaamalla kasattuja? Käsittääkseni noi Baisleytkin on tehty yhdistämällä pannun vakiorockereihin pala evon vippaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

En tiia mitan taa liittyy mihenkaan mutta Baisley teki juurikin noin Hemulin sanoin noita ''halpis'' mallin vippoja. Olisko ne ollu jotain ~$500 setti???

Jyvaskylan Topon kanssa ihan ite tehtiin nittikseen vipat, keskelta millisella laikalla poikki ja tigittamalla kiinni. Tonnin kintaalla ilmottaa Baisley moisten ''Corrected racing rockers'' tuotteiden paalle hintaa!!!
Onk se paljo vai vaha?
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

Täytyy toki muistaa että ne aihiotkin maksaa jotain... Mutta kyllä siinä jää työllekin vielä hintaa.

Hessu

Ai Baisley onkin sit ihan paskat? Mua on kusetettu. Toivottavasti ne kestää edes yhtä kauan, kun mun rystyn ite hitsatut rullavipat. ???

Mut 400$, 300â,¬ aihiot, duuni, lämpökäsittely ja lopuksi vielä teräskuulapuhallettu. En tiedä millasia veroja Oregonissa maksetaan, mutta Suomessa ei taitais lyödä leiville. Halpaa kuin saippua.
Ei taida olla noi rullapäät mistään evonvipoista katkaistu.

Ok. myönnettäköön, rungot ei sisälly tohon hintaan. Joko omat tai huntti lisää.

Hemuli

Ei kai kukaan niitä paskoiksi väittänyt. Joskus sen toisen firman kanssa juttelin joka pannuun teki rullavippoja ja he sanoivat että kysyntä on niin vähäistä että ei kannata tehdä kokonaan uutta. Ajattelin vaan että vieläkö ne tehdään perinteisellä tavalla.

erakko

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 01 huhtikuu 11, 07:32:44
Lainaus käyttäjältä: erakko - 31 maaliskuu 11, 21:14:17
Jos se viimein alkais tekee niitä pannun rullavippoja ni tahtoo ne..

Saahan niitä tuolta http://www.baisley.com/PriceSheets/RckrsCst.pdf

Baisley kyl on ollu tiedossa,lähinnä oon odottanu et jos sorensen alkais viimein tehdä niitä. Kun ei noissa mun kansissa oo mitään vippoja viel eli sp:t tulis todennäköisesti edullisemmaksikin.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.