Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kytkin nesteet?

Aloittaja marko w, 04 elokuu 09, 12:02:48

« edellinen - seuraava »

marko w

moi.ihan mielenkiinnosta kyselen nestekytkinhepuilta,kumpi neste 5 vai 4/5.1?mulla näkys olevan 5.1 tä..liekö 5 parempaa..silikoonilla saapi paremman tuntuman kuulemma..ainakin jarruissa huomasin..mitä mieltä.kokemuksia?t.marko

Hemuli

Mitä ikinä laitatkin niin älä missään tapauksessa sekoita vitosta mihinkään muuhun nesteeseen. Edes viispisteykköseen (joka siis EI ole silikonineste). Ennen kuin vaihdat mineraalipohjaiset nesteet silikoniin pitää koko järjestelmä putsata huolella letkuja myöten.

Itse käyttäisin samaa nestettä kuin mitä jarruissa on, helpottaa nesteiden kanssa pulaamista. En siitä tuntumasta tiedä, olen käyttänyt sekä silikonia että perinteisiä ja mitään eroa en huomannut.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

marko w

joo ei tosiaan sekaisin aineita..jarruissa oli sotkettu 5.1 ja 5..ei jarruja..5 nenhan oli silikoni pohjanen ja muut glykoli/gly/boraattipohjasia.5 ei pitäis sitoutua vettä ja silikoni puristuu kasaan paremmin.näin olen antanut itseni ymmärtää..riittääky järjestelmän huuhteluun 5.1-5 esim aineen läpilasku.vaiko jollain alkoholipitoisella huuhtelu esim sprii/pirtu..vai purku kokonaan.meinaan kokeilla kytkimeen nesteen vaihtoa jos vaikutusta.ei löydy mitään mekaanista vikaa t.marko