Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

mittarin merkki valot

Aloittaja pig vinni, 26 helmikuu 11, 23:50:19

« edellinen - seuraava »

pig vinni

Moi. 97 kingin mittarissa on kaksi merkki vakoa toinen on ilmeisesti joku joka tarkistaa ennen käynnistystä kaiken olevan kunnossa mutta toine vasemman puoleinen ei ola syttynyt kertaakaan oisko siinä p kirjain ,milloin sen pitäis hehkua.Toinen asia pyörän laakerien vaihto kartiolaakereista näihin nyky malleihin ja onko siinä mitään järkiä.Kiitos etukäteen

Kiiski

Tosta valosta mulla ei ole mitään hajua, mutta noista laakereista löytyy mielipide. Kartiolaakeri on parempi ,kuin kuulalaakeri kestää paremmin sivusuuntaisia voimia ja muutenkin. Luulen että HD siirtynyt näihin nykyisiin laakereihin puhtaasti kustannus syistä. Eli ei mitään järkeä ruveta mulkkaamaan niitä laakereita.

Hemuli

Samaa mieltä Kiisken kanssa, kartiolaakerit on huomattavasti pitkäikäisempiä kun niitä vaan huolletaan eli rasvataan säännöllisesti. Kuulalaakerit on tehtaalle helppoja kun ei tartte päittäisvälyksiä tarkistella, sen kun vaan lyö palikkaa kiinni.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

pig vinni

Kiitos arvokkaista tiedoista ,mietiskelin tuossa oman auton kartiolaakereita vuosien takaa joita ei vahdettu minun aikana jonku kerran pesin ja vahdoin rasvat, mittarissa oli vajaa seitsemänsataatuhatta kun vaihdoin tuoreempaan kotteroon.