Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jarppi / Tokio !!!

Aloittaja Redneck, 14 maaliskuu 11, 07:24:58

« edellinen - seuraava »

Redneck

Kun tiedämme mitä Japaniin kuuluu..oletko Jarppi kondiksessa. Tsemppiä sinnepäin. 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Hemuli

Tätä kirjoitettaessa Jarpin kone lähestyy Helsinki-Vantaata, eli herra laskeutuu kotisuomeen joskus yhdentoista jälkeen. Ihmeen sujuvasti poistuminen näytti sujuneen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Thomas

Näinköhän oikein, vai oliko mestari itse YLE'n uutisten haastattelussa Hki/Vantaan terminaalin laukkujonossa?

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

mista

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 14 maaliskuu 11, 08:18:16
Ihmeen sujuvasti poistuminen näytti sujuneen.

Sieltä poistui kovin moni muukin ja ei kovin sujuvasti.. ja lopullisesti.. Mustaa huumoria.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Webmaster

Jep, pois on päästy ja näyttää vähän siltä että niin sanotusti kreivin aikaan.
Vaimon sain koneeseen yhtä vuorokautta aiemmin kuin itse.

Tähän täytyy todeta, että Tokiolaiset selvisivät itse järistyksestä pelkällä säikähdyksellä.
Valitettavasti 400km pohjoisempana Sendain alueella on tilanne katastrofaalinen.

Suomen lehdistö on hienosti pitänyt tiedotuksen valheen ja fiktion rajamailla asiasta. Joten älkää uskoko kaikkea sitä paskaa jota esim. iltasanomat ja iltalehti viljelee ja haluaa sensaatiohakuisesti esittää.

Itse pois lähtiessäni suurin huoli on yhä sinne jäävistä ystävistä, työkavereista ja tuttavista.
Voin vain toivottaa heille jaksamista ja voimaa kestää nämä ajat.

Jos näette jossain lippaan jonne voi pudottaa muutaman kolikon Japanin katastrofin auttamiseksi, niin tehkää se ihmeessä edes se pieni asia. Vaikka Japanin on kohtuu vauras maa, niin tällä hetkellä pienikin apu on tarpeen.

Valitettavasti uuden Seelannin Christchurchin maanjäristys on jäänyt Japanin uutisoinnin jalkoihin joten älkää unohtako sitäkään.

bootsi

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kokkonen

Ystäväni ja Vibes lehden freelancetoimittajan Ko:n kanssa ollaan oltu sähköpostiyhteyksissä. Hän on par aikaa Tokiossa ja lähettää terveisiä: sanoo samoin kuin Jarppi, ettei pidä uskoa median luomaan kuvaan ja samurait voivat vahvasti ja tulevat selviytymään.

Lainaus käyttäjältä: Ko
Confederate,it's so nice to hear from you,
and one thing,do not trust those media coverage in Europe that much.
They seem to make things in my Heimat look far worse than the real situation for some reason.

Tell people that samurais are standing strong and are going to overcome.
Once again,thanks a million that you care about us,
it's good to know!!!!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W