Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hyvät käytöstavat

Aloittaja Hessu, 25 heinäkuu 11, 12:27:52

« edellinen - seuraava »

mirka

Ymmärrän hessun kommentin täysin, ja olen itsekin törmännyt kuvaani jossain jossa en olisi halunnut. Toisaalta itse kuvia ottaessani olen muistaessani kysynyt saako ottaa kuvan. On se joskus unohtunut, mutta itse otan enemmän kuvia kulkuneuvoista. Tämä on hankala asia niinkuin yllä mainittiin.

Titus

Serkkupoika 70 luvulla pääsi Ratto lehteen julkaisulupaa kysymättä sellainen musta laatta silmien edessä,kuitenkin leveesti hymyillen. Vieläkin kaveria muistutellaan aika ajoin hauskasta ruotsinreissusta. Ymmärrän täysin Hessua. Esimerkiksi puolison ammatti voi aiheuttaa tämän kaltaista karsastusta nettikuviin.

streamliner

Asianlaitaa sliipaten.

Toissakesänä Norrtäljen saunan edustalla jauhettiin kakkaa erään poppoon kanssa ja nappasin heistä sitten kuvan keskustelun lomassa, niin kuin kaikesta muistakin tilanteista joista halusin muistaa vielä seuraavana aamuna. Paluumatkalla laivalla sitten kuvia selaillessani huomasin kyseisen poppoon kavereiden välistä näkyi saunan rappusilla olevan jotain outoa tekeillä. Zuumasin miesten välistä kuvaa likemmäksi tuohon kummastukseen. Saatuani kuvaa suuremmaksi, seisoi siinä eräs mies saunavaunun rappusilla ja virutti peukalo-etusormiotteella työntotangonstefaa.

No tämän vuoden kesäkuussa sitten tietysti uudestaan Norrtäljeen ja siellä perinteiseen kylmään saunaelämykseen. Olin jo tullut suihkusta ja siinä ulkopuolella sitten itseäni kuivatellessani huomasin  että seisoopa siinä rappusilla tutun näköinen kaveri, mutta en muista kyllä yhtään mistä. Yhtäkkiä tämä kaveri virautti ohimennen pari kertaa työntotangonstefaa ja tajusin heti mistä hänet muistin.

Tämmöiset kuvat vain kotialbumeihin.

tuuba

Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 28 heinäkuu 11, 18:30:58
Mutta entä harrastajat itse, pitäisikö heidän osata olla hienotunteisempia (vaikka juridiikka onkin selvä)?

Pitäisi.

Ai niin, plussapisteporukalle tiedoksi, että on sitä tässä vähän ajettukin... :)
Long John Stroker