Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Taka-akseli/takafillari(FXR)

Aloittaja ma^ko, 04 marraskuu 10, 11:38:11

« edellinen - seuraava »

ma^ko

FXR:ssä lienee kolmevarttinen akseli, mitens Softailissa, eli käykö Softiksen taka-umpilevy-aluvaluvanne suoraan FXR:ään?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Kaikissa bigtwineissä on kolmevarttinen akseli aina 2005 saakka, vasta sitten se vaihtui täyteen tuumaan. Softailin umpivanne - tai miksei Sportsterinkin - menee akselin suhteen suoraan, spacereita joutuneen sovittelemaan ja ketjulinja kannattaa tarkistaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Ok, akseli on samma, näin oletinkin/muistelinkin... mutta osaisko joku sanoa et onko tuon FXRS:n aluvalupuolavanteen ja softiksen umpilevypyörrän napaleveydessä paljolti eroa? Kuvassa siis nykyinen takapyörä.

Kiiski

Mulla on tollanen takafillari pyöriny vastuksina tossa vuoden, osta pois ja jos ei sovi niin tuo takas. Varmaa vastausta ei varmaan kukaan osaa antaa, kokeilemalla se selviää.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 04 marraskuu 10, 18:38:07
Mulla on tollanen takafillari pyöriny vastuksina tossa vuoden, osta pois ja jos ei sovi niin tuo takas. Varmaa vastausta ei varmaan kukaan osaa antaa, kokeilemalla se selviää.

Siis toi puolamalliko? Vai umpipyörä? En mä toista puolamallista tahdo, mä tahdon ton tilalle umpipyörän.

Kiiski

Fatboy mallinen umpifillari, ratas, levy ja akseli.

ma^ko

Mitä sä haluut siitä ja mist se pitäs noutaa?

Kiiski

120â,¬ Vantaa. Myydään osia osiossa, Kalliita osia.