Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

s&s p-moottorin öljyvuoto

Aloittaja capt.rodox, 27 toukokuu 10, 20:00:25

« edellinen - seuraava »

capt.rodox

eli onko kellään mitään kokemusta p-motin venakoppien vuodon lopettamiseksi????
vuoto alkoi kun kone saatiin ensi kerran lämpimäksi,kolmannen eri tiivisteet menossa.....
ei kai 7000 euron koneelta voi parempaa odottaa,saatana......
en kuulemma ole ainoa tämän kokenut,mutta pitääkö tässä ruveta koneistamaan kansia vai olisiko jollain jotain muuta kokemusta asian korjaamiseksi?

s&s panhead=shit

Kiiski

Noh,noh,noh! Mistä niin halvalla sait? Se on kopio pannarista kuuluukin vuotaa, huohottaako?
Aloita laittamalla paksummat D-renkaat tai valukopat, tosin valukoppien kanssa tulee kohtuu ahdasta jos vakkari runko.

capt.rodox

ei huohota,veikkaan että kopat tulee aivan piripintaan,mutta paluu puolella on jotain häikkää,nii olihan se ovh 10000......

Kiiski

Onko 103 vai 93, paljon ajettu? Jos kopat täyttyy niin silloin jotain pahasti vialla, mutta vaikee uskoa pitäis olla molempien kansien paluut tukossa ja kansi meno voitelu sama kuin Evossa et pitäis toimii. Kaverin kaverit sano et Evo on paras?
Jos 103 niin kerää vaan painetta niinkuin kunnon strokerin kuuluu varsinkin jos tuore kone ja männän renkaat ei vielä istahtanu.  Toinen epäilyn kohde on reed breather valve se helvettiin ja s&s:n pyörivä tilalle niin huohotus alkaa pelittää niinku pitää.
Kysyin tota ongelmaa S&S:ltä pari vuotta sitten ja ne vastas et vie tyhjäkäynnin säätöön diilerille?? No en vieny.
Mutta S&S parasta mitä tällä lajilla on tarjota kuvittele mitä paskaa kaikki muu on.

Soikkeli

http://www.realgaskets.com/index.htm

Tuolta saa silikonosia venttiilikopan tiivisteitä mustina tai oranssisina.
On pysynyt öljyt sisällä jo 1000km. Eli lähes ikuisuuden.

Muistaakseni jollain Ameriikan foorumeilla oli samaa oiretta ihmetelty.
C.O.G. 
Lifemember

capt.rodox

et satu muistamaan missä foorumilla?

Soikkeli

#6
Ei muista, huvikseen vaan joskus kulutin aikaa.
Accurate Engineering käyttää noita tiivisteitä pannuissa.

C.O.G. 
Lifemember

Hessu

Jos kannet todellakin täyttyy öljystä, mun mielestä oikea korjaustapa ei oo vaan yrittää saada tiivisteitä pitämään paremmin, vaan saada kannet tyhjenemään. Ja siihen hommaan tossa tais jo oikea ehdotus Kiiskiltä tullakin.

Soikkeli

Onkos noissa P-sarjan koneissa reed-valve vai pyörivä ?
C.O.G. 
Lifemember

Kiiski

Muijan yksilössä ainakin reed vuotaa ja turssaa, mutta meitä se vaan naurattaa. Me ei välitetä. Kai?

capt.rodox

nyt on kaikki mahdolliset huohotukset auki,vähän helpotti!
tiedän kokemuksesta että sössö tekee laatua,mutta tämän koneen(ja ainakin kolmen samanmoisen)
kohdalla on kyllä vähän ryssitty

ei muuta kun kovaa ajoa kaikille!