Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

rautiksen venttiilivarren kumit

Aloittaja greester, 23 marraskuu 09, 08:42:17

« edellinen - seuraava »

greester

Mistähän niitä löytyis,ei tartteis ohjureita vaihtaa.ja kokemuksia toimiiko ne

Kokkonen

Rautapäät ovat tulleet tehtaalta ilman venttiilivarren tiivisteitä. Jos sellaiset haluaa välttämättä laitaa niin ainoastaan imuventtiiliin.  Mutta parempi jos ei sinnekään.

Ohjurit pitää tietty vaihtaa, jos ne on soikeat tai väljät. Ihan tiiviiksi niitä ei saa. Parempi jos ohjuri on väljä kuin liian tiukka. Eikä missään tapauksessa pronssiohjureita Rautikseen vaan valurautaiset ja niissäkin on oma tietonsa.

Täällä pakallinen asentaja osaa hyvin Shovelit ja Evot, mutta ei Rautiksen kansia, vaan tekee ohjureista joko liian tiukat tai liian väljät. >:(
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Piese

Rallikoneet ei tarvi turhaa kumia sisäänsä ;D

Rautapään kansien suhteen enemmän kuin tyytyväinen vtwincityn ja Aten ammattitaitoon, kannet hyvät ja virtaa riittävästi.

rautapannu

kokkosen kanssa samoilla linjoilla aikoinaan tuppasi pronssisia rowen ohjureita menemään ja pakopuolelta. nyt on useampi kesä menty valurautasilla ja ovathan ne ny hiukan halvempiikin ostaa!

Natking

Onkos kukaan kokeillu rautiksen kansissa K-Lineja?
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

K-Linejahan käytetään vissiin enempi sellaisissa kansissa joissa ei ole vaihdettavia ohjureita - kuten esim. pikkulohkoletukan valurautakannet. Olisiko ne sitten materiaaliltaan sellaisia että niistä olisi jotain apua rautapään venttiiliongelmiin?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Springveli

Lainaus käyttäjältä: Natking - 29 marraskuu 09, 23:47:18
Onkos kukaan kokeillu rautiksen kansissa K-Lineja?

Imupuolella menee mutta ei parane pakopuolelle laittaa.
Kaikki helpot ongelmat on jo ratkaistu.

Ride-on

Miksi ei pakopuolelle?Miten oireilee? Kyllä k linellä on korjattu vaihdettavaia ja kiinteitä ohjareita ainakin noissa usa autoissa.

Hemuli

Täytyy muistaa että ne USA-autot on vesijäähdytteisiä ja venttiilikoneisto ei käy niin kuumana kuin näissä maamoottoreissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Noista Klinereista on kuulunut sellasta vikaa et ohjurit saattaa irtoo kannesta. Saattaa johtua siitä että asennettaessa Klineri manglataan sinne ohjuriin mistä saattaa seurata että ohjuri turpoaa hetkellisesti. Eli alkuperäisessä käytössä tarkotettu kansiin missä kiinteät ohjurit. Itellä on käytössä tällä hetkellä työkaluteräksestä tehdyt ohjurit missä Klinerit sisällä, mutta ne on tehty irtonaisena ja sitten vasta pantu kanteen.
Rautakannessa pakoohjurin tiivisteet palaa korpuksi samantien + paine ylöspäin ettei se öljy ihan helposti sitä kautta pääse kanavaan, siinä pari seikkaa miksi aika turhat noi venttiilikumit.

Aika monta saattaa sanaa!