Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

oma "päänvaiva"

Aloittaja casey jones, 26 tammikuu 10, 13:13:52

« edellinen - seuraava »

casey jones

Elikkä aloitin tuossa toissa kesänä pitkän haaveilun jälkeen oman projektin. Pikku hiljaa sitä tulee kokoajan väkästettyä. springer keulaa tekis mieli mutta saapi ny tuo kelvata.

Kokkonen

Moron, onkos projekti edennyt miten? Kelit alkaa meillä olla kohta kohillaan.  :)
(Mulla on vieläkin vaiheessa...)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

casey jones

hiljaa hyvää tulee  ;D.  täytyy tunnustaa että aika laiska olen ollut. no huomenna pitäs vilkut tulla ja takavalo..eli siinä määrin hyvältä näyttää..jos sais sähköt paikalleen viikonloppuna. Tosin viikonlopuksi kai olis tulossa lunta että takapakkia ainakin keleissä otetaan

casey jones

noin..nyt on sähköt pelaa.  8) on parkkia ja vilkkua ja pitkää ja lyhyttä valoo...kelpaa vetää pimeessä..entinen 24v polttimo lamppu oli pimeellä suht hengetön..toivottavasti nyt halogeeni pelaa

Kokkonen

Alkaa olla kohta tiet kuivat... joten sopivasti taitaa valmistua.
Ennen noita 24V polttimoita käytyttiin enemmänkin, kun eivat 12V kestäneet tarinöitä. Ei niillä syksyn pimeille sadeteille juurikaan ollut asiaa. ;D
Mulla on Shovelissa myös samanlainen operaatio menossa, päätin heittää nuo inhoamani tangonpäävilkut roskikseen ja laitoin ledisellaiset, ynnä valot releen taakse.
Kyllähän näillä pärjää, kun johtojen määrä on vielä sormin laskettavissa. Totesin että POLO:n ns. kuormasta riippumattoman  releen lukemat ei pidä paikkaansa, kun väittävät sen toimivat jo yhdestä watista alkaen. Pitää tänään kokeilla, jos kaksi w olisi tarpeeksi  :)
Mulla ei ole parkkeja Sohvissa.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

casey jones

eikös ne ole tuv:in vaatimat.syytä olla koska ne nyt on.. joo tangonpäävilkut lens ekana hyllyyn, tommoset pikkuset tuohon eteen ni ei niin pahat..oli kyllä viime kesänä suht pimeetä ku oli aluksi 12v ajeltiin tuolla maaseudulla..ei suomessa oikein ole niin pimeetä ku talvella ja sillon ei saa olla lunta..ei montaa metriä näkyny.. si päivitin sen ja laitoin 24v..nyt on halogeeni ja näkyy sentään vähän paremmin..ei ainakaan autot jyrää. istu onneksi uuden lampun sisusta tuohon vanhaan ni ei tarttenu sen kummempaa tehä..pitkän katkasijakin sopivasti lampun kuoressa ni ei tarttenu uutta nappia..hyvin epäkäytännöllinen. no nyt si tienpäälle. kunhan vaihteet saan toimii....perkl

Kokkonen

Ei ne ole parkkien perään huudelleet, tosin en myös käytä tüvin asemia, ovat senverran ylenkatseista väkeä. Meillä gtu on paras (eli asiallisin) näillä nurkilla. Vilkuthan täällä pitää olla varmaan hevosessakin.
Noi mun asentamani kyykypyörän vilkut sopii Shoveliin kuin hajuvesi lihapulliin, mut aina ne kellermanit voittaa  ;D
Tom W