Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Texas-stroker

Aloittaja jyrggä, 02 lokakuu 12, 13:00:24

« edellinen - seuraava »

Jasu

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 08 lokakuu 12, 12:41:35
Myöskään ei ole järkeä ajaa 50-luvun paskoilla moottoripyörillä kun uusiakin myydään. Eikä 60-lukusta impalaa varsinkaan kun 2000-lukulaisen Kian saan halvemmalla. Oikeastaan ei muutenkaan kannattais ees rakentaa eikä tehä mitään kun netissä seki on helpompaa jossai pelissä varmaan?
Joo, mitään järkeä näissä rakennetuissa ole ei, vaan millonkas kiva ja järkevä ois ollu samassa yhteyvessä..?

Josta mielenperukoilta hiipuu eräs katsastusreissu kun leimasetä kysy jotta "onko näitä aivan pakko rakentaa", niin vastaus "sovitaanko niin että sinä keskityt niihin teknisiin paragraafeihin ja jätetään se filosofinen puoli minulle". Arvatkee tuliko leimaa sillä kertaa... ;D

eeko

No varmaan tuli leima :)
Kaveri oli kanssa muutoskatsastuksessa ja
toinen kaveri ja mä oltiin mukana. Inssi siinä
mietti ja pyöri pyörän ympärillä niinkuin puolukka
p*llussa. Sitten pyyhkäisi sisälle, niin kaveri meinasi
kysyä, että teetkö sä työtä vai r*nkkaat?
Onneksi ei kysynyt ja taas oli Suomen teillä yksi
tieliikennekelpoinen katsastettu moottoripyörä.
-eeko

JackRabbit

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 03 lokakuu 12, 23:00:57
Lainaus käyttäjältä: Hessu - 03 lokakuu 12, 08:32:31
Mä oon aina kuvitellu, että kun puhutaan Texas strokereista, tarkotetaan nimenomaan tällästä lättiksen pitkillä veiveillä ja iskulla olevaan vakioporauksista. Niinkuin tossa jo selvis. Sellasia ei äkkiseltään tuu härmästä mieleen ainuttakaan.
Ai miten niin ei tule mieleen, Leilan Pannari liikku ekat kolme vuotta juurikin tollasen motin voimin? Etkö sä yhtään keskity? Mihin focus on kadonnu?

Heitän lusikan soppaan, kun tuo pannu oli mulla joskus -90 luvun puolivälissä ja täältä sitten sinne etelään lähti... Niin sehän oli tosiaankin isonlätän limpuilla, mutta ei vakioporauksella. Se kun oli alunpitäen tonninen pannu :) Niin että olikos toi sit ns. texas vai ei? ;)

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: JackRabbit - 27 lokakuu 12, 21:01:33
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 03 lokakuu 12, 23:00:57
Lainaus käyttäjältä: Hessu - 03 lokakuu 12, 08:32:31
Mä oon aina kuvitellu, että kun puhutaan Texas strokereista, tarkotetaan nimenomaan tällästä lättiksen pitkillä veiveillä ja iskulla olevaan vakioporauksista. Niinkuin tossa jo selvis. Sellasia ei äkkiseltään tuu härmästä mieleen ainuttakaan.
Ai miten niin ei tule mieleen, Leilan Pannari liikku ekat kolme vuotta juurikin tollasen motin voimin? Etkö sä yhtään keskity? Mihin focus on kadonnu?

Heitän lusikan soppaan, kun tuo pannu oli mulla joskus -90 luvun puolivälissä ja täältä sitten sinne etelään lähti... Niin sehän oli tosiaankin isonlätän limpuilla, mutta ei vakioporauksella. Se kun oli alunpitäen tonninen pannu :) Niin että olikos toi sit ns. texas vai ei? ;)

Kyllä ny on kaikenlaista viilaamista...