Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Onnea yksivuotiaalle Finnbikersille!

Aloittaja Hemuli, 10 helmikuu 10, 10:04:49

« edellinen - seuraava »

assbad

Onnea yksivuotiaalle!

Heti foorumin tsekattuani tykkäsin! Turha lätinä loistaa poissaolollaan. Asiaa.
Tukkani paloi, mutta voin yhä ratsastaa!

masa

Joo onnea vaan tätä jaksaa aina lukea  :D

Annikki

Onhan tätä tullut selattua.
Ei voi olla huono.

(Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 27 päivää, 6 tuntia ja 17 minuuttia.)

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: assbad - 11 helmikuu 10, 13:00:06
Heti foorumin tsekattuani tykkäsin! Turha lätinä loistaa poissaolollaan. Asiaa.

No ei nyt ihan: mun jutut ovat pääasiassa turhaa lätinää... ::)

Mut hieno foorumi. Erityisen hienoa on se, että tänne jaksavat kirjoittaa ne monet kokeneet harrastajat, jotka asioista todella jotain tietävät. Se tekee tästä foorumista arvokkaan. Kiitokset siis ylläpitäjille ja kirjoittajille! :)

Muuten, 27 päivää on aika paljon... :D
Long John Stroker

Mauni

kyllä on tullut tarpeeseen tällainen foorumi missä ei ihmetellä tarviiko hapsujen laitto muutoskatsastuksen tai raukeaako sillä takuu  ::)

kullan arvoista tietoa on kyllä saanut ja ilman sitä olisi tullut tenkkapoo monet kerrat eli kiitos teille pidempään harrastaneet jotka jaksatte vastailla varmasti monet kerrat esitettyihin ja teille yksinkertaisiin kysymyksiin.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Annikki - 11 helmikuu 10, 19:51:08
Onhan tätä tullut selattua.
Ei voi olla huono.

(Keskustelualueella viettämäsi kokonaisaika: 27 päivää, 6 tuntia ja 17 minuuttia.)

Annikki kyllä johtaa tuota tilastoa ylivoimaisesti, joskus olen miettinyt että sammuuko se aina näppiksen päälle ;D... Meikäläiselläkään ei ole kuin 14 päivää ja risat :D.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rieska

Selkeesti ei toi laskuri pidä paikkaansa, mulla on käytännössä kone 24/7 päällä ja FB yhtenä tabina jota refreshaan aika-ajoin :D

Edit: ja firefox tottakai.

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

jesse

kyllä on todella hyvä voorumi tämä ;D
olis pitänyt vaan aikaisemmin eksyä tänne :P
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Annikki

Mä olen vaan liian laiska sammuttelemaan koneita.

AK-47

Jees, onnea 1-vuotiaalle 'naperolle' näin jälkikäteen!

Tähän saakka enemmänkin passiivisena (lue: oppimassa) lukijana täytyy kiittää ja kumartaa kaikkia aktiivisesti osallistuneita. Ehkä jonain päivänä pääsee tuosta 'newbie' (?) statuksesta ja tuntuu järkevämmältä antaa oma kontribuutionsa  ;)