Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MAP ANTURI

Aloittaja Tapsa61, 17 huhtikuu 14, 11:42:15

« edellinen - seuraava »

Tapsa61

TC88 FXDWG:ssä (vm -00) normaali Keihin CV. Imusarjan päällä MAP-anturi.

Mikä on MAP-anturin tehtävä kaasarimallissa ja vaikuttaako mihinkään jos on rikki?

SanttuS

MAP-anturi on korvannut vanhempien pyörien VOES-anturin. Sama tehtävä. Alipaineen muutokset imusarjassa vaikuttavat sytytyksen ennakonsäätöön.
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

SanttuS

If the MAP sensor is faulty itself, the symptoms of rough running will often be the most noticeable during acceleration or slowing down, when there is the greatest difference between atmospheric pressure and the pressure inside the manifold. Delayed acceleration followed by a sudden surge of power is a common sign of this condition. Another common symptom of a bad MAP sensor sending incorrect signals to the engine’s computer is an engine that runs very roughly or erratically at idle.

Periaatteessa viallisesta sensorista pitäisi tallentua vikakoodi.

Tässä yks tapa testata sensori:
Map Sensor Testing
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Tapsa61

kiitos vastauksesta