Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Onko tää ihan kuollu mesta ??

Aloittaja PeHo, 02 elokuu 24, 03:17:23

« edellinen - seuraava »

PeHo

Onko tää ihan kuollu mesta ku kaikki viestit näyttää olevan melkee viime talvisodan ajoilta. Eikö kukaan enää rakentele old school tyyliin enää. Itellä 71v mittarissä mut vielä tekee mieli rakennella.

Webmaster

Kyllähän niitä rakennellaan. Mutta kaikki rakentajat ei laita kuvia ja tarinaa enää kovin helposti tälläisiin foorumeihin.
Instagram / Facebook on siihen kätevämpiä ja niillä saavuttaa paljon suuremman yleisön helposti.

Taitaa tämä Forum enemmän toimia enää tietopankkina ja jos tulee outoja teknisiä ongelmia tai kysymyksiä niin täältä voi aina koittaa löytää vastauksia lajitovereilta.

Kiwi

Kyllä tätä tulee päivittäin selailtua ja joskus harvoin jotain kirjaltuakin. Nyt kun vielä saisi oman projektin taas käyntiin niin voisi tännekin päivittää kuulumisia.

ranze

Mulle rassaaminen on melkeinpä tärkeämpää kun ei enää oikein kovin pitkiä matkoja jaksa ajella. Selkä on sökö, nivelrikkoa sun muuta krenkkaa. Oon harvakseltaan päivittänyt "projektiaihettani", muutamat siihen vastailevatkin.

Kuta useampi vastaa, sitä vireämpi foorumi. Aina tää sen krominpulttaus/öljynvaihtokeskustelufoorumin voittaa.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

eeko

Joo on täällä vielä vähän toimintaa.
-eeko

ranze

Pitää myös muistaa että piiri on lopulta aika pieni. Instaa en käytä, sen lukeminenkin ilman tiliä on aika takkuista. Naamakirjassa tulee oltua jonkin verran, monesti käynyt jo mielessä irtautua siitäkin. Näkeehän sieltä missä maassa kaveri on käynyt tai mitä ruokaa milloinkin syönyt. Jotkut esittelee jopa viinansakin.

Pikaiseen erikoisempaan kysymykseen täältä saa kyllä vastauksen kuin apteekin hyllyltä. Asentelen parhaillaan pannuun mankkua ja en osannut laittaa yleismittarilla paukkua kohdalleen. Ja kohdistamatta, sattuneesta syystä en halunnut astua kiksille. No varmaan Facebookin pannuryhmästä olis saanut saman tiedon, mutta kysyin kuitenkin täältä.

Jack

Hessu muuten unohti sanoa mankusta että pitää olla liipasu-mankku. Tosin, en oo sellasta livenä nähny, joten saattoihin sun ollakin ja siksei mainittu...  ;D
Flatheads!!!

ranze

Tavallinen Huntin mankku, ei se liipaise. Piikkilangankiristäjässä oli sellainen laukaisumalli. Mut jos joku tietää puolan ohmimäärän niin olis tietty kiva tietää. Saahan tuon ajoitettua ainakin siten yleismittarillakin että käyttää siksi aikaa puolan piuhaa irrallaan.

Jack

eiks se ny oo aika helppoo ottaa se sätkäpaperi niinku ennenvanhaan ja sillä koettaa millon kärjet aukee niinku...?
Flatheads!!!

ranze

Kuullostaa aika hyvältä konstilta. Oon ollut lakossa jo kasarilta. Mut nyt vois tosiaan emännälle perustella että #nytonpakko  ;D

Jotkut käyttää kyllä sätkäpaperia saksofonin G# läppään, mut mulla on hajulukolla varustettu malli. Ei se silloin tahmaa.

Eli #nytonpakko reissu Haaparantaan hakemaan "sätkäpaperia".

Tuusulan T-Bone

Konstit on monet. Minä en ole käyttänyt edes sitä sätkäpaperia. Silmälläkin näkee, missä kohtaa kärjet alkavat aukeamaan, siihen kiinni (kones pyöritettynä ennakkomerkin kohdalle) ja ollaan silleen hehtaarilla, että lähtee käyntiin. Säätö sitten ajamalla, millin kerrallaan kääntää johonki suuntaan ja kokeilee, mitä tapahtuu. Oikea paikka on siinä, missä kulkee parhaiten. Yleensä olen kääntänyt millin kerrallaan aikaisemmalle, kunnes kone alkaa pistää hanttiin. Siitä pikkuisen takaisinpäin.
Long John Stroker

013

Eipä tässä itekkään oo tullu kirjoteltua tänne vaikka muutama talvi takaperin tuli tehtyä rautischopperi.
Jospa sitä seuraavan projektin vaiheita esittelis täällä.
Minäkään en seuraa somea, niin jää muitten tekemiset vähän pimentoon.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.