Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Liitin mallin nimi?

Aloittaja SOHVELI-76, 22 joulukuu 10, 18:34:14

« edellinen - seuraava »

SOHVELI-76

miksiköhän tuota nimittäis jos tommosia tarvis tilailla?
0405691644

Jake

Kokkonen

Standart Deutsch (DT) Series, Female, 4-pin
Noita myydään erikseen: kotelo, pinnit ja ite liitin
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

JPP

Jeps. Deutsch.

Itse oon käyttänyt AMP Supersealeja pyörissä. Niitä löytyy helposti elektroniikkakaupoista niin ei tarvi tilailla ja odotella.

SOHVELI-76

0405691644

j

Täällä metsien keskellä supersealeja löyty ihan autovaraosaliikkeistä. Piti vaan osata kysyä oikealla nimellä, kun roinat on tiskin takana.

j

SOHVELI-76

No siksipä kyselinki kun itekin aikas mettässä asun. Selvää säästöä ku soittaa putiikkiin kuin että ajais esim. 200 km. "ei oo" kommentin takia...
0405691644

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

NMK72

Lainaus käyttäjältä: JPP - 22 joulukuu 10, 19:10:40

Jeps. Deutsch.

Itse oon käyttänyt AMP Supersealeja pyörissä. Niitä löytyy helposti elektroniikkakaupoista niin ei tarvi tilailla ja odotella.

Mulla olisi tarvetta AMP-liittimille. Mistä kaupoista niitä kannattaa etsiä?
Dyna Street Bob -07

Spöke

Minä tilailen sähkötarvikkeita täältä, löytyy myös suojasukkaa sun muuta "alan" tarviketta:
http://www.vekoy.com/index.php?cPath=60_1281
-M-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

nicnac

Ihan nyt tollona kysyn...kuinka heleppo on tuollainen super seali purkaa?

Nuo deutserit on kyllä mielestäni erittäin nerokkaita liittimiä sen tähden että ne on heleppo purkaa ja kasata...ja pysyy vielä ehjänäkin ::)

edamski

Onko nuo AMP Supersealin pinnit samoja kuin AMP Multilock:in pinnit? Luonnossa en ole päässyt vertailemaan mutta valokuvissa näyttävät samoita. Pitäis hommata pyöräni AMP Multilock:eihin pinnejä ja ainakin Vaasan Elektroniikkakeskuksen verkkokaupasta löytyy Supersealin uros- ja naaraspinnejä. Sopiikohan ne?

Vai onko eri pinnit noissa Superseal:eissa ja Multilock:eissa?

Santtu

Huom. Motonetista on saanut halvalla noita AMP Super Sealeja mutta nyt siellä (ainakin Espoossa ja  Tampereen myymälässä) ne ovat vaihtuneet saman näköisiin ja nimisiin kiinalaiskopioihin joissa tiivisteet on kovia ja liittimen kuorikin on murtuvaa mallia! Varo piraatteja!