Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pakkia Big Twiniin

Aloittaja Kokkonen, 22 helmikuu 10, 12:59:38

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Pakkia Big Twiniin

Kytkimistään paremmin tunnettu Amerikassa sijaitseva Jaappanin (Tamashi) firma A.I.M. Corp (Advanced Innovation Machinery) valmistaa (Japanissa) pakki-kittiä Big Twiniin, 5- ja 6-loviseen. Ihan jo -87:n sopivaakin on tarjolla. Mambaksi ovat sarjan nimenneet. Asennetaan alkuperäiseen laatikkoon, oikealle puolelle. Sarjaan kuuluu käsikäyttöinen suunnanvaihtaja, jolla sivuakseli saadaan pyörimään myötäpäivään.
Tälle tulevaisuuden unelmallemme kertyy hintaa 1300 â€" 1800 taalaa. Ukkokodin chopperit tulevat liikkumaan koneen voimalla myös taaksepäin. Kiksiähän ei silloin enää muutenkaan tarvita. ;D

Trikeen kuitenkin ihan must varuste. Laajentanee näiden rakennusprojektien vaihtoehtoja.

Kuva (AIM Tamachi)



AIM Tamachin sivuille, josta löytyy myös kuvitettu asennusohje yms lisäinfoa

http://www.aim-tamachi.com/home.php?cat=73

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Natking

Yhden heritagen kun entisvuonna toi ameriikasta niin siina oli pakki setti, oli kyllakin joku muu merkkinen.
Daytonassa nyt ihmeteltiin JP cyclen poistomyymalassa yhta settia, tais olla $500 hintaa ja sekin kait eri merkkinen.
Tarttee kattoo kuvat jos vahinkossa nappasin siita yhden niin nakis minka merkkinen se oli.

Mitahan vauhtia noilla mennaan? Olikos se niin etta kytkin vaan pohjaan ja kammesta pakki paalle ja kaatuilemaan. Vai pitiks siina olla vaihre paalla kun sita kayttaa???
Ei muista, emmentaali vaivaa. Vai mika se oli.
Just trying to be different (like everyone else)

Kokkonen

#2
Tuo Tamachin pakkisysteemi on hyvin varovaiseen liikkumiseen, mutta tässä olis laatikko pakilla, jolle valmistaja lupaa kestävyyttä aina 500 kaakkiin asti. Vaikka kuvissa onkin rivinelonen, kyllä tuosta V-kakkostrikeen tai -matkalehmään saa varmastikin halutessaan apuja. Ilmeisen kevyt ja hintaa reilu 1000 taalaa. En usko, että menee ihan heittämällä paikalleen vakiorunkoon ;D

Lainaus käyttäjältä: Roadstercycle
Specs.
The case is about 6.750 long x 5.1 in diameter. The length is 12" without couplers and 13.25 with couplers.
It weighs just over 15 lbs. without couplers.
It uses 1.375 x 10 tooth spline shafts. (this thing is bullet proof, there's an option below for different shafts.)
It has 4 mounting holes on the bottom as seen in the 5th picture.
Comes complete with a shift lever.
6 month parts and labor warranty. (reverse burnout abuse is not covered) It's 500 HP in forward not reverse!

Options: 1.75 x 32 spline shafts, sleeves, and couplers made to order. (Same as a Turbo 400)
Or ask about something special you may need..


Kuvat Roadstercycle





Valmistajan sivuilta lisää tietoa http://www.roadstercycle.com/
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Mikähän pakkisysteemi mahtoi olla siinä yhdessä valkoisessa Heritagessa millä eräskin MMAF:n hallituksen jäsen poltti kumia takaperin joku vuosi sitten? Hyvin näytti kestävän ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957