Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

CV keihin säädettävä neula+muita virityksiä

Aloittaja Jack, 14 maaliskuu 17, 09:07:10

« edellinen - seuraava »

Jack

Huomenta

Hommasin Inkkariin tulevaan CV'hen ns. viritys/preppaussatsin.  Se on kiihotuspunpulla.

Eli sellasen missä on porat luistin raiskaamiseen, löysempi jousi, suuttimia ja suutinpidike/neulaputki/whatsamacallit...
ja säädettäviä neuloja.

Eli siinä on oheneva neula joka ohjeen mukaan kiihotuspumputtomalle ja sit tylppä, paksu neula joka olis tarkotettu pumpulliselle.

Neulan takia mä sen setin ostin, mutta mutta... jotenkin mun mieleni tekis laittaa se oheneva neula tohon, eikä sitä paksua puikkoa...

En ajatellut luistia porata enkä vaihtaa sitä custom suutinputkea, kun en ihan tiedä miten se putki poikkeaa alkuperäsestä.

Mitä sanoo raati?
Flatheads!!!

twinspeed

Kyllä mä sen ohkasemman laittasin; saahan sen vaihdettua, jos menee liian paksulle ylhäällä. Itellä kans noita neuloja on pari erilaista. Kaikkein ohuimmalla pelaa parhaiten ja senkin alla mulla on vielä prikka. Kiihotuspumpullinen CV mulla...
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Kiwi

Laita vaan se ohut neula. Mulla on toiminu sillä ihan hyvin, sen lisänä vielä muovinen luisti. Eipä kai sekään mikään tarpeellisin ole mut on aika paljon kevyempi kun vakio.

Jack

#3
Tämä kuullostaa järkeenkäyvältä.

Onkos kukaan asentanut tollasta custon suutinputkea? mitä se sit tekee....?

(kohta tekee mieli mennä hakemaan kaupasta uus Dell'Orto....)

Muoks: vastaan itse itselleni, sen pitäs lisättyjen reikien avulla "atomize" eli sumuttaa pensan paremmin...pitää katella tarkemmin oliks siinä mun putkessä reikiä....
Flatheads!!!

rampo63


Kiwi

Mulla on itseasiassa vaan kaks reikänen suutinputki, toimii ihan hyvin sekin. Loimaalta tilasin viime vuonna s sporttiin tarkotetun dynojetin sarjan jossa noi osat tuli, sen isompireikäsen kiihytyspumpun suuttimen jätin laittamatta.

JSmedby

Minulla on Kiihdytyspumpullisessa CV:ssä kiihotuksettoman neula (N65C) ja on oikein hyvä, kun vertaa alkuperäiseen , tai hiukan alkuperäistä ohuempaan (en muista numeroa), joita kutakin kokeilin. Mielestäni loistoinvestointi (olisiko ollut 16â,¬). Tuon lisäksi porasin luistin reikää hieman isommaksi jonkun ohjeen mukaan. Idle 45, pää 170 ja ruuvi tasan 2,5 kierrosta auki. Vetää tasaisesti alusta loppuun, eikä tarvitse aamuisin ryyppyä kuin korkeintaan minuutin. Kone vakio 80 EVO V&H:n 2-2 lyhyet.

twinspeed

Kyllä CV on intiaaneissa toiminut hyvin, todistetusti. Alipaineluistin takia se vaan tuntuu ehkä hankalammalta kaasarilta, mitä se oikeesti on.

Ehkä ennestään jo tuttua, mutta toimivuudesta (löytyy dynovetoja ja säätöohjeita):
http://www.performanceindian.com/Keihin.html

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Jack

Juu, Jimin sivut on luettu tarkkaan sekä yhteydessä hemmoon on oltu.

Ei CV hankalalta tunnu, mulla oli kawassa kaks ja shovelissakin on sellanen.

ei oo vaan joutunut jumppaamaan niiden kanssa kummemmin.
Flatheads!!!

Jack

#9
Noniin, vihdoin sain asennettua säädettävän ohkasen neulan ja sormin käännettävän seosruuvin.  Neulaan prikka kolmanteen loveen ylhäältä ja 45/175 suuttimet, seosruuvi auki 3 ja vartti sekä tyhjäkäyntiruuvi penkissä siten, että ensimmäinen viidestä on läpän alta näkyvissä. Nämä ohjeet siis em. performanceindian sivuilta.

Sain kuin sainkin inkkarin käyntiin ja ilmeni pieni probleemi. (kun opin hieman miten ton kaasarin kanssa pitää toimia)

Kaasu "jää päälle" eli rundit ei putoa heti kun kaasusta laskee irti vaan rundit jää jokskuks aikaa päälle. koitin ruuvailla seosruuvia suuntaa a ja b, eikä sillä nyt suurta eroa saavutettu.

Eli mitäs nyt sit käännetään, väännetään, säädetään?  Seosruuvia sisäänpäin?
Edit:   imuvuoto....
Flatheads!!!