Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

fxrs keskikontrolli

Aloittaja Tallipoika, 12 joulukuu 16, 14:05:16

« edellinen - seuraava »

Tallipoika

Hakusessa on 83 fxrs evokoneella olevaan vemputtimmeen keskikontrollit, tiukassa tuntuu oleva, paitti jos tillailee ameriikasta. Kellään kokemusta muiden mallien kontrollien sopivuudesta. Pieni pajoitus onnistuupi kyllä ittellä, mutta helpoiten ja halvimmalla pitäs tietty päästä

flhx

Riippuu pajotus hiukan siita mita kaikkea rojua iteltas loytyy, mm onko primaryn lapi tuleva akseli ja luukku tallessa puslineen jne.

Minkaan muun pyoran ei sovi ihan suoraan,FXR on omanlaiset tappien kiinnikkeet runkoon, jarrupoljin jne.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

lazyjonez

Onkohan tämä Tallipojan FXRS nyt minun pyörä? Jokatapauksessa saman tyyppistä suunnitelmaa on. Jos jollakulla ois laittaa mittoja tosta enskan läpi menevästä akselista, niin olisin erittäin kiitollinen. Lähinnä paksuus kiinnostaa, niin vois sorvailla töissä itelle, kun ei ole mallia. Pituus tietenki tulee siinä samalla, jos jollakin on irtonaisena tämmönen keppi. Voin mielellään kyllä ostaa semmosen akselin ja tuleeko sinne enskaan muita hiluja akseliin liittyen?

marwec

Tuolta löytyy kaikkea tarpeellista FXR:än, varsinkin toi linkin putki on hinnaltaan sellainen ettei kannata itte paljon väsäillä. http://vulcanworks.net/store/FXR-and-Dyna-Shifter-Shaft-Sleeve.html
Akselia ei tainnut tuolta kuitenkaan löytyä.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Kun mä mopolla ajelen, taikka telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
Maho Neitsyt - Mikä Mun Päässä Nykii

Don Quijote

Mä hommasin sen akselin Hot Biken kautta. Niitäkin taisi olla kahta paksuutta, riippuen vuosimallista. Se läpivientiholkin sisämitta muuttui jossain vuosimallissa. Eli ole tarkkana kun tilaat.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.