Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Motoristit karsastavat katsastuspakkoa

Aloittaja Webmaster, 27 lokakuu 10, 03:10:22

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: jannu - 09 joulukuu 16, 13:30:33
Ala vaan keräämään janoa... ;D

Näissä hommissa ei paljon tartte janoa keräillä, se syntyy ihan keräilemätikin... ;D

Smoto on käynnistämässä semmoista isompaa hanketta, jonka nimi on "Moottoripyöräily liikennejärjestelmän osana". Katsastukselle vaihtoehtoiset toimenpiteet on yksi kysymys muiden joukossa, johon hankkeella etsitään vastauksia. Mitään linjauksia ei ilmeisesti vielä ole.

Aika massiiviselta kuulostava hanke. Saapi nähdä, kuinka siinä käy.
Long John Stroker

Motomatti

Mitä itse olen sivusta saanut kuulla on tarkoitus että yhteiskunta tekee oman osuutensa moottoripyöräilijöiden liikenneturvallisuuden kehittämisestä esimerkiksi liikenneympäristön suunnittelun sellaiseksi että sen tavoitteet ovat poistaa, vähentää ja lieventää vammautumista tieliikenteessä. Nythän tiet ovat suunniteltuja autoliikenteen ehdoilla. Millainen olisi tie jos ei olisi mitään muita liikennemuotoja kuin moottoripyörät?

koiruus

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 12 joulukuu 16, 10:54:51
Mitä itse olen sivusta saanut kuulla on tarkoitus että yhteiskunta tekee oman osuutensa moottoripyöräilijöiden liikenneturvallisuuden kehittämisestä esimerkiksi liikenneympäristön suunnittelun sellaiseksi että sen tavoitteet ovat poistaa, vähentää ja lieventää vammautumista tieliikenteessä. Nythän tiet ovat suunniteltuja autoliikenteen ehdoilla. Millainen olisi tie jos ei olisi mitään muita liikennemuotoja kuin moottoripyörät?

Se olisi pitkä, huoltoasemia satkun välein, ylivuotinen uraton asfaltti, mukavasti mutkia ja mäkiä eikä se sijaitsisi Suomessa...
Sohvi FLHTCUI -06