Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tukilaakeri

Aloittaja Jappis, 09 maaliskuu 16, 19:14:18

« edellinen - seuraava »

Jappis

Mikäköhän on saanut enskan tukilaakerin sisäkehän osittain kulumaan. On kuin olisi kuumentunut ja tuntuu ura noin puolella matkaa kehää. Kytkinakselissa vain jälki mut ei tunnu uraa, laakeri ei rahise ja rasvaa on. Kyseessä shoveli -78 perusvermeillä.Kytkinakselista saa päästä rempomalla tosi snadin liikkeen . Loota on rempattu noin 6v sitten.

-Jappis
More cowbell !!

Hessu

Tarkotat varmaan pääakselia. Ilmeisesti on kyse suojatusta laakerista. Ihan normaalia. Ne on lyhyt ikäisiä. Jos enskassa on öljyt, suojatusta tukilaakerista kandee aina ottaa toinen muovi veks. Se pyörii niin perkeleesti ettei sellanen kestovoidellun rasva pysy siellä. Enskaöljyt jäähdyttää ja voitelee sen hyvin. Laatikkoremppa ei varsinaisesti liity tukilaakeriin mitenkään.

Jappis

Kyllä pääakselia kiitos.Enskassa on ATF:ää joten täytyy tyytyä laakerin omiin rasvoihin. Saakohan tuota laakeria ihan tavan laakeriliikkeistä?
More cowbell !!

Kapteeni sika

Veikkaan että löytyy, onhan siinä numero kyljessä. Varaosaliikkeet tuuppaa kiinalaista ja kyllä nekin muutaman vuoden kestää. Mä oon vaihtanut sen aina kun enska on ollut irti.

Meneeköhän ihan metsään jos muistelen mitoiksi sisämitta tuuman, halkasija 2 tuumaa ja leveyttä puolikas....

Jasu

Lainaus käyttäjältä: Jappis - 09 maaliskuu 16, 20:02:57
Enskassa on ATF:ää joten täytyy tyytyä laakerin omiin rasvoihin.
Meinaatko ettei ATF osaisi voidella? Jos niin olisi, niin aika paljon olisi ongelmia automaattiaskeissa...

Jappis

No enhän mä nyt sitä meinaa ...mut sitä nyt on aikas vähän siellä että luuluen laakerin omien rasvojen toimivan paremmin.Ketjun voitelu on toiminut atf:llä hyvin kuin myös kytkin(ei ryömi kuten hd oma öljyllä).
More cowbell !!