Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelin askin purku

Aloittaja HillyMan, 10 toukokuu 15, 18:33:38

« edellinen - seuraava »

HillyMan

Laitetaan vielä lisää videota, tässä menee kasaanpäin. Seuraava video tais olla sivuakselista ja sitten vaihteen siirtäjät. Kuvaaja taitaa olla sokea tai hiprakassa mutta ajoittain saa kuvastakin selvää :D  https://www.youtube.com/watch?v=55oP6QSehBk

Kapteeni sika

Shimmaa se sivuakselipaketin päittäisvälys samalla kun se on auki.

Shimmejä on eri vahvuisia, näyttää tältä:

Edit: Varaosanumerot ja shimmien vahvuudet.

HillyMan

Joo kahtotaan mitä tosta tulee muuta kun kokemusta. Kävin nyt hakee kuitenkin uuden nelosen rattaan pääakselille. Tutkin tarkemmin sitä pintaa mihin neulat tulee ja hylkyynhän se vanha rissa meni. Uudella kokeilin neuloja ja ai että kun tuntu hyvältä. Saa nähä kun kasaa akselin kanssa että onko vieläkin hyvä. En vielä testannu niin pitkälle että käykö vanha shimmiprikka. Tarttee sekin testaa. Mulla ei vaan ole tuumasta rakotulkkia. Hyvällä alulla ollaan kumminkin. Saa antaa lisää neuvoja, ekaa kertaa hommassa kuitenkin olen.

Make

Kyllä sen saa milliselläkin tulkilla hoidettua ihan justiinsa. Netti on täynnä kaiken maailman muuntimia, ei se rako tiedä millä sitä mitataan :)
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

HillyMan

Kiitoksia kakille neuvoista. Rätkutin kasassa ja koeajon perusteella toimii paremmin kuin koskaan mun aikana. Rupes satamaan niin ei kehannu pidempää lenkkiä että näkis pysyykö takarengas kuivana ja enskaöljyt sisällä. Nautitaan hetki tyytyväisyyden tunnetta ja petytään sitten myöhemmin :D