Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pakosarjanpinnoitus.

Aloittaja Kaaleppi, 04 marraskuu 13, 20:38:12

« edellinen - seuraava »

Kaaleppi

Onkos kenelläkään kokemuksia/vinkkejä tähän hommaan? Vai kannattaako ulkoistaa koko hommeli??
http://martelius.com/keraamiset-pinnoitteet/pakosarjapinnoitteet/
Tuoltahan noita ainakin saa hankittua..?

-väiski-

On sen verta edullista käyttää suoraan marteliuksen palveluita, etten edes ajattele ite tekemistä...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Kaaleppi

Jep.  Näin vähän arvelinkin. Kaikkee ei aina kannata alkaa opetteleen.

Leksa

Käytin itse ensimmäistä kertaa Marteliuksen palveluita tänä keväänä. Koko homma hoitui kahdessa viikossa ja hintaa putkien pinnoitukselle tuli 200â,¬ . Minulla ei ole mitään tietoa missä hinnoissa kromaus liikkuu, mutta lienee aika samoissa hinnoissa?
Saa nähdä miten pinnoitus kestää, mutta laitan siitä lisää tietoa kunhan saan vähän kilometrejä alle.

maick

Nice. Olikos tuossa hinnassa jonkinlainen jälkikiillotus mukana? Ja kaikki esityöt teit itse? Muista laittaa raporttia miten kestää kolhuja ja kilometrejä.

Leksa

Kaikki esityöt pitää tehdä itse, aika tarkka saa olla jos ihan priimaa haluaa, koska pinnoite itsessään ei peitä juurikan mitään. Martelius kyllä soodapuhaltaa putket sekä kiillottaa tuohon hintaan. Putket voi myös jättää mattapintaiseksi jos niin haluaa.

-väiski-

Juu tuohan ei peitä käytännössä mitään, hyvät pohjat saa olla.
Mikäli jostain saa putkien kromauksen parilla sataa niin mulle heti tieto paikasta, en usko että lähelläkään noin pientä summaa. Lähipiiriin tuli juuri yksi sissybar kromauksesta (jossa huomattavasti vähemmän hierottavaa pintaa kuin pakoputkissa) ja hinta meni reilusti yli 200â,¬:n.
If it has tits or wheels, it will give you problems.