Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hippispringerin jalan paksuus?

Aloittaja 013, 14 joulukuu 14, 21:21:53

« edellinen - seuraava »

013

Olisko kellään mitään tietoa em keulassa käytetyn takajalan paksuudesta?
Dna keulan mitta käy myös.
Matsku on vissiin dnassa umpikamaa, miten lie 70 luvun keuloissa??

Kyllä sille etujalan paksuudelle on tarvista....
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Spöke

Mulla työn alla olevaan shoveliin hommattiin 70-luvun sprinkku, johon veistelin T- palat. Etu- ja takajalat umpikeppiä. Takajalat 1", etujalat 3/4".
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=4627.1980
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

013

Kiitos tiedosta, aika ohkasta ovat.
Onko tietoa materiaalista? Mä näin jonkun aee keulan mainoksen jossa kaman krhuttiin olevan 4130 cromoa tjsp...

Miten toi jalan kiinnitys on hoidettu ala t kappaleeseen?
Ympärihitsattu molemmin puolin vai?

Spöke

Takajalkojen reikiin nähden 90 asteen kulmassa on porattu 3/8" reijät, jotka osittain puhkovat alajalkojen reijät. Niihin työnnetään ns. Kiilapultit. Hyväkö? Ottiatuota... ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

013

Jep kuulostaa jännittävältä :D kauhua vai komediaa, riippuu vauhdista

Rezi

Mulla on suunnitelmissa tehdä pitkän springerin takahaarukka 30mm umpitanko happosesta. Onko kenelläkään kommentoitavaa kestävyyden suhteen?

Aluksi paino mietitytti, mutta 5.5kg/m antaa 1,5 metrisen keulan takahaarukalle painoa 16,5kg, joka ei ole niin paha mitä äkkiseltään luulis. Toki tuohon pitää lisätä t-palat, jousihaarukka ja vähän muuta sälää, jolloin ollaan ehkä 25 kilossa. Vakiomittainen Fatboyn keula painaa 20kg.

013

pitäs apinoida jostakin nuo alalinkut, netissä on kuvia muttei mittoja etenkään käytetyistä akseleista/liukulaakereista.
mun etupyörän akseli on 17mm, onko hippikeulassa (/dna.ssa) nuo rokkerin akselit minkä kokoiset?

30X22 hst putki painaa 2.6kg/m, tulis melkein 9kiloa vähemmän painoa/rasitusta keulaan.