Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mikäs ebay vedätys tämä on?

Aloittaja j, 29 marraskuu 14, 21:28:59

« edellinen - seuraava »

j

Terve

Tällä kertaa ei ollu kyse mopon osasta, mutta ebaystä sain huudettua muuten tarpeellisen kamppeen.

Ajattelin kysäistä täällä, kun kyseinen huutokauppa on joillekkin hyvin tuttu.
Olin ainoa huutaja, voitin, maksoin paypalilla. Ja nyt mulle lähettää postia ihan eri jannu, kuin se jolta  kamppeen huusin. Kaiken lisäksi google yhdisti kyseisen nimen Yhdysvaltoihin, vaikka tuotteen piti olla saksassa.

Viesti:
Hello,
i have bought by me the item xxxxxxxxxxxxxx. When you receive the item, Please do not give me the feedback and if you want, we can both save some money. if you receive the item and it is OK i propose you to cancel the transaktion on ebay and if you do it, i will send you 15 EUR back. It is not to much, but it is a money.

what will you say ?

thanks

Lähetin jo postia sille nimimerkille, joka kyseisen tuotteen pisti myyntiin. Katsotaas mitä hän vastaa.
Harmittaa pirusti, kun tällaisia kamoja ei saa euroopasta käytettyinä millään.

jussi

Spöke

Tää liittyy siihen, että ebay ottaa myynnistä oman siivunsa välistä. Perumalla kaupan, sitä ei tapahtunut ja ebayn siivu jää realisoitumatta. Reilua? No ei. Kannattaako? 15 â,¬:n tähden, minusta ei.
Samalla jää vailla ebayn/paypalin ostoturvaa.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

j

Ei mennyt tämäkään päivä hukkaan? Kiitos Spöke!
Mites tämä nyt hoituu?
Jos/kun saan sen romppeen, niin olen tyytyväinen ja annan olla koko virityksen?

Joe Cool

Juuri niin, annat homman olla ja jätät myös palautteet antamatta ja kommentoimatta mitään (ei tuollaiselle myyjälle kannata mitään palautetta välttämättä antaa) sen enempää ja olet vaan tyytyväinen tavaraan.

Joskus Saksan tai Englannin Ebay hakee ebay.com'ista jos haetusta ebaysta ei löydy. Ja joskus tavara on jossain ihan muualla. Kerran ostin ebay.comista jenkkimyyjältä muutaman Harrikka-aiheisen DVD-levyn ja pienenä yllärinnä paketin osoitetarra oli Kiinaksi, mistä tavara saapuikin ;)