Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

TRUE TRACK

Aloittaja pale, 20 huhtikuu 15, 22:40:19

« edellinen - seuraava »

pale

Onko kellään tietoa pitääkö noita vempaimia säätää jotenkin ?

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mikira

Pitäähän niitä ettei ne punkua kone vaihteisto pakettia väärään suuntaan.

pale

miten se mitataan ettei ne punkua laatikko ja konetta väärään suuntaan ?

the dog

Sputhen vastaavassa kitissä säädetään sen verran, että saat ne pultit paikoilleen. Ei saa tulla "punkua"

mikira

Oman laitosta dynaan on sen verran aikaa että voi tulla ajatusvirheitä. Mutta omassa 2008 dynassa ei ollu säätöä siinä kansien välissä olevassa ainoassa tehtaalla asennetuista linkuista, joten muistelen että ensin laitettiin se takapää kunnolla kiinni ja jotenkin kateltiin että on rengas strutsien keskellä. Sen jälkeen etukiinnikkeen kiinnitys mutterit löysälle ja hytkytettiin konetta startilla, sen jälkeen etukiinnike kunnolla kiinni. Joku hassu säätö on mun true-tackissä jolla voi lukita tao rajoittaa etukumikiinnikkeen liikettä, tämän tietysti unohin kiristää ja ekalla koeajolla alko mopokin täristä oudosti kun etukiinnike meni lukkoon.

raider

Mistä olette hommanneet SPUTHE / true track..? Onko euroopassa saatavilla? Dynaan olis tarkotus laittaa.

Dyna bro

Moi tuliko hoidettuu jompi kumpi? Mulla on toi sputhe, mut en oo päässy vielä koittaa. Onko siellä ollu hyötyy? Mulla oli ainakin kumikiinnikkeet ihan tohjona. Lueskelin tuossa jotta pitäs sillä runkoon ja kansiin tulevalla säätimellä ruuvaa etu että taka jarrulevy samaan linjaan pystysuunnassa. Sitte ku ne on kohdilla niin kiristellä nää moottorin kumityynyt ja varmaa lukita siihen nää stapilisaattorit. Täällä varmaan on ohjeet moottorin ja haarukan linjaukseen. Täällä on niin paljon tätä tietoo jotta menee hetki ku kaikki lukee. Onko nää ollu hyvii vehkeitä. Ei siitä dynasta tuu buellii vaikka mä miten yritän. Mut menee se suoraa välillä mutkatkin.

Dyna bro

Paras sijoitus kyllä ajettavuuden kannalta mitä oon hoitanu. Kyllä öhlinssit ja uudet moottorikumit auttaa varmasti. Kyllä tommonen vanhempi dyna on jo ajettava tämmösen häkkyrän jälkee. Voi taittaa mutkaan eikä tuu sitä aaltoilua ja vatkausta pompuista jos mennään kovaa. 180 ok näillä palikoilla mut onko se ny kovaa sit.