Finnbikers

  • 14 Heinäkuu 2020, 20:07:03
  • Tervetuloa Vieras
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 13 Heinäkuu 2020, 19:01:06 
Aloittaja Jarppi - Uusin viesti kirjoittanut Jarppi
Ois tarjolla myyntiin Keihin CV kaasari
Ollut kiinni TC88 2003 FXDX Dynassa
Nouto: Espoo-Vantaa-Helsinki
Tai pakettina postin kyydissä ja lähetyskulut vastaanottajalle.

Hinta 170€

Soitella/textailla voi 0407387658 tai mailia jarlaiti@gmail.com

 2 
 : 13 Heinäkuu 2020, 12:08:46 
Aloittaja Pekka äL - Uusin viesti kirjoittanut Pekka äL
Kiitos!

Jostain syystä en näitä kauppoja onnistunut löytämään, mutta nyt olen jo tilauksen tehnyt! 😀

 3 
 : 13 Heinäkuu 2020, 09:05:14 
Aloittaja Pekka äL - Uusin viesti kirjoittanut Nosturi
Tuolla Runko / Peltiosat / Maalaus -osastolla tuli äskettäin sivuttua tätä aihetta, mutta laitetaas tähänkin: Suomessa pinstriping-tarvikkeita myyvät tällä hetkellä https://www.styleride.fi/ Turussa sekä https://www.redblack.fi/ Lahdessa. Molemmat vallan hyviä mestoja. Tarkemmin kun muistelen, niin Decoväri Helsingissä myynee myös tarvikkeita.

 4 
 : 13 Heinäkuu 2020, 07:53:20 
Aloittaja Pekka äL - Uusin viesti kirjoittanut Pekka äL
Moro!

Mistä nykyään voi tilata pinstripe-maaleja ja -tarvikkeita?
Googlen avulla en ole onnistunut löytämään toimivaa nettikauppaa Suomesta...🤥

 5 
 : 11 Heinäkuu 2020, 21:03:16 
Aloittaja Tela79 - Uusin viesti kirjoittanut ranze
Lainaus
Itse olen harkinnut kiinteän eturattaan asentamista kompensaattori tilalle, onko kellään tietoa kautta kuulopuheita että se olisi rikkonut paikkoja?

Mulla oli hetken aikaa BDL:n jäykkä S&S 124:ssä. Nyt puhutaan early TC:stä jossa alunperin pomminvarma evon kompensaattori. Kesti se ainakin ne tehot. Syy asennukseen oli että mörkömosan vuoksi piti saada viisivaihteisen välitystä rukattua harvemmaksi. Tämä oli lyhyt vaihe.

No sittemmin vaihdoin Bakerin OD6 askin jolloin piti muuttaa taas välitystä. En edes muista mitkä kikkareet oli sisällä siinä vaiheessa.

Jonka jälkeen downgreidasin konetta 106:een jolloin päädyin nykyiseen Bakerin evokompensaattoriin. Kun etuhammasta pienennettiin, tässä vaiheessa aluksi mulla oli väärinpäin kasattu evon kiristin. Se sopii early TC:n enskakoppaan heittämällä. Alkuperäisestä TC kiristimestä loppui säätövara.

Kun vaihdoin Jimsin tekemän Baker 9 plate kytkimen, vaihdoin samalla takaisin TC:n kiristimen ja siihen Bakerin paksumman kengän.

 6 
 : 10 Heinäkuu 2020, 21:40:28 
Aloittaja Karvanaama - Uusin viesti kirjoittanut Vuppe
Ja nousihan se kulutus, vähän toista desiä/satku.  :P  5.26/100km viime tankillisella. Oletin että reilummin kun muutos oli niin iso.

 7 
 : 10 Heinäkuu 2020, 19:54:57 
Aloittaja Kuju - Uusin viesti kirjoittanut JSmedby
Aivan samanlaiset oireet ja ongelma kuin yhdellä tutulla; kuukausia kestänyt säätöjen haku monennäköisen xpertin toimesta, kaikkien mahdollisten sähkövehkeiden ja kaasarin sisukalujen vaihtoa, pesua jne, eikä tullut kunnolliseksi. Lopulta CV kiinni perusasetuksin ja laakista kaikki kohdallaan..Tiedä sitten mitä loitsuja olisi pitänyt tehdä, että sen S&S:n olisi saanut toimimaan, kun kyllähän niitä maailmalla käytössä on, ja paljon. Vai pääseekö siellä rikkoutumaan/tukkeutumaan jotain, mitä ihminen ei näe ?

 8 
 : 10 Heinäkuu 2020, 17:56:59 
Aloittaja masalapp - Uusin viesti kirjoittanut masalapp
Ostetaan twin cam 88 ehjä läppärunko oem numero 27603-01 tai koko moduuli imusarjalla 27600-01A. Soita 050 5488509

 9 
 : 10 Heinäkuu 2020, 17:29:50 
Aloittaja Nurtsi - Uusin viesti kirjoittanut Vuppe
Mitähän sen pumpun läpi on sitten mennyt....

 10 
 : 10 Heinäkuu 2020, 14:06:13 
Aloittaja Nurtsi - Uusin viesti kirjoittanut Nurtsi
Pitänee laittaa maanantaina uusi pumppu tilaukseen, ja toivoa että ei ole vahinkoa tullut koneeseen, vanhaan pumppuun kun oli tullut uraa pohjaan ja menopuolen rattaille, joten kasaan ja toimimaan sitä ei enään urien johdosta saanut kun sen kerran oli purkanut. kovin pitkää ei ole tyhjänä käynyt mutta on kuitenkin, ja vahinkoa ei voi kun arvuutella..  Vaihdoin jo kiinni olleen ja toimineen suodattimen tilalle ja koitin ilman tulppia starttailla mutta ei valo sammu, koitin vielä valonkin toiminnan, ei ole siinäkään vikaa. Kone myös hohottaa kansista, eikä sielläkään luulisi vikaa olevan, pitää vielä uuden pumpun kanssa kokeilla starttailla öljy korkki auki, kun se sitä alipainetta niin hirmuisesti latasi öljysäiliöön, jos vaan olisi korvausilma tukossa..  Mitenhän voisin nyt pumppu irti ja öljyt järjestelmästä tyhjänä antaa ensiapua tuolle koneelle niin ei niin pahasti enään kärsisi kanavat tyhjänä pyörittelemisestä. Kansien kautta öljyä koneeseen?

Sivuja: [1] 2 3 ... 10