Finnbikers

  • 17 Syyskuu 2021, 04:31:25
  • Tervetuloa Vieras
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 16 Syyskuu 2021, 20:24:10 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut ranze
Mitenhän toi käsisäätöinen sytkä? Liekö siinä sen enempää säätöä myöhäisemmälle? Jos se potkii kintuille niin aikainen syttö ainakin pahentaa. Mulla ei ole potkinut isosti takaisin.

Ei ole kyllä ajoitusmerkkejäkään.. Jos joskus käyttää kannet irti niin pitää heittokellon avulla merkata edes jotkut tiplut sinne. Kampura taisi olla rakenneltu evon ja pannun osista.

 2 
 : 16 Syyskuu 2021, 10:35:15 
Aloittaja Pokko - Uusin viesti kirjoittanut Pokko
Lahti Hela Ride-in Bike Show 2021
Lahdessa pidettiin 11.9.2021 järjestyksessään seitsemäs rakenneltujen moottoripyörien ride-in show. Olosuhteisiin ja ajankohtaan nähden yllätyimme positiivisesti, kuinka paljon ihmisiä oli liikenteessä myös moottoripyörillä. Parkkipaikallakin riitti vilskettä. Keli oli varsin mukava ja lämmin, lukuun ottamatta pienen pientä hetken tihkusadetta. Koitamme saada LHRBS jatkossa omalle paikalleen toukokuuhun. Tätäkään näyttelyä ei olisi voitu järjestää ilman yhteistyökumppaneitamme.
Yhteistyökumppanimme LHRBS 2021:
- STARLIGHT PIN UP
- LAHDEN AUTOLASIKESKUS
- A-KUIVAUS
- TOPAL VUOKRAUS
- MEATERS OY (SAVUHOVI -makkarat)
- PAIMELAN RANCH
- KULJETUS- JA MAANSIIRTO K. TIMONEN
- SILTA 10
- RAKENNUSTOIMISTO SPT
- TWISTED TATTOO
- HÄMEEN KULJETUSPISTE
- HARDDAYS SERVICE
- URAKOINTI J. PÄÄKKÖNEN
- MOTOPETO
- CUUTAMO
- PROOT CYCLE
- HÄRI’S GARAGE
- RAIMON PAJA
- RIVERSIDE CYCLES
- KEIKKASEPPÄ WECKMAN
- LAHDEN LASIPALVELU
- HÄMEEN RAKENNUSKONEVUOKRAAMO
KIITOS!!!

Palkinnot jaettiin viidessä luokassa, joista lisäksi yleisö valitsi yhden suosikin ”People’s choice”.
CLASSIC
1. Royal Enfield, Jukka Haapala
2. Honda CB, Mikko Kenttä
CUSTOM
1. H-D Night Train, Tatu Nilsen
2. H-D Shovel, Markus Helminen
3. Sportster, Inka
CHOPPER
1. H-D Chopper, Pekka Eskelinen
2. H-D Softail, Marjo Forsman
3. Iron Head, Jussi Uusalo
STREETFIGHTER
1. Honda CB, Samu Salokannel
2. Suzuki GSX, Jussi Heikkinen
3. Busa, Janne Sainio
BAGGER
1. Dreamliner, Iivo Invenius (myös People’s Choice)
2. Bagger, Kari Nieminen
3. Street Glide, Joni Salmi
Paljon onnea voittajille!!!
Seuraava Lahti Hela Ride-in Bike Show toukokuussa 2022!

 3 
 : 15 Syyskuu 2021, 20:25:23 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut Tuusulan T-Bone
Ps.sähköstarttia en laita :)

Niin, voihan niitä kiksin palikoitakin rikkoa vaikkapa viikoittain! ;D

 4 
 : 15 Syyskuu 2021, 18:44:24 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut mutterilinko
Ei oo enää sitä pitkää vartta,ku aina hajos jotaki,tolla orkkis varrella on tosi vittumainen polkee,mutta vielä en oo saanu mitään paskaks ;D onhan noissa crosseissa puolipuristimia,niin kävi vaan mielessä josko niistä ois apua,mutta eipä näytä olevan jengillä kiksi harrikassa niistä kokemuksia.Ps.sähköstarttia en laita :)

 5 
 : 15 Syyskuu 2021, 17:21:31 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut ranze
Mulla on tämä sama ongelma. Nokka on Andrewsin "J" ja tuohon kai pitää vaihtaa takaisin siihen ammattilaisen valitsema "B2". Luin jostain amerikanfoorumilta että tuo käynnistysongelma olis just tuon J:n vaiva. Että imu aukenee liian varhain ja kiksi nopeuksilla se sylkäisee tavaraa nurjaan suuntaan. Muuten hyvä ajatelma, mut tuossa B2:ssahan ne imuvenat aukeaa vieläkin aiemmin.


Mitään ei ole vielä särkynyt, kylmänä sen saa tulille mutta kuumana yhtä helvettiä. Ja ei muakaan punnita neuvolan vaakalla.

Ne puolipuristinnapit toimis startin kanssa. En oo kuullut että kukaan olis käyttänyt kiksipelissä. Kiksillä saa niin turkasen vähän vauhtia. Kai sulla on pisin mahdollinen kiksin varsi siinä?


 6 
 : 15 Syyskuu 2021, 09:02:19 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut Tuusulan T-Bone
Jaha. No niin no.

Tolle puristukselle sanoisin, että L51 on jo liian ujo nokka. Lisää asteita. L5 paree, tai jostain jos sattuisi saamaan Siftonin magnumin, niin sekin olis pop.

Tai sitte laitat sähköstartin... :)

 7 
 : 14 Syyskuu 2021, 20:45:30 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut mutterilinko
Juu on 93 cid, ja se sun vanha L51 siellä pyörii :D,oli tästä juttua Purijaiskankaalla ::)niin ja tuo kantti on muistaakseni9,7:1

 8 
 : 14 Syyskuu 2021, 20:01:13 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut Tuusulan T-Bone
Onko se myös big bore, eli 93 cid?

Kanttia on melko rajusti, joten nokkaakin voisi olla vieläkin enemmän. Mulla oli 96 cid shovelissa L51, vaihdoin sen L5:een ja kaikki parani vähän. Mutta on se silti vittumainen potkittava. Ratkaisin osaltani ongelman (ja polvivamman) asentamalla sähköstartin.

 9 
 : 14 Syyskuu 2021, 19:56:50 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut Soikkeli
Aluksi mittaisin imuventtiilin sulkeutumisen.

Aikoinaan laitoin 84" pannuun A2 nokan ja evon/Vulcan nostajat jotka vielä sulkee imua oliko noin 5ast aikaisemmin.
Siinä pystyi seisomaan polkimen päällä eikä kone pyörähtänyt.

Nyt B2 jolla imu menee kiinni 45ast evon nostajilla, noin 9:1 puristus ja on helppo polkea.

 10 
 : 14 Syyskuu 2021, 09:03:06 
Aloittaja mutterilinko - Uusin viesti kirjoittanut mutterilinko
Leineweberin l 51 noukka ja on 3 tonnia rempan jälkeen ajeltu,luulis olevan jo notkistunu🙄

Sivuja: [1] 2 3 ... 10