Jos laatikon öljy on kauniin keltaista,niinkun purkista olis ottanut.Miten on olisko kuitenkin vaihdettava ?
Pyörä on EVO 1340cc.
?? ???
No koskas ne on viimeksi vaihdettu? Km/vuosi?
Jos ei tietoa niin ite vaihtaisin, sen verran halpaa tuo öljy vielä on. Aika usein öljy pysyy laatikossa hyvinkin puhtaana.
Jos öljyn sekaan ei pääse kosteutta niin vaihteistoöljyt kestää hyvinkin pitkään. Tais tehtaan vaihtosuositus olla nykyään jo 24 tkm vai peräti 32 tonnia?
No nyt meni öljy vaihtoon.On sillä öljyllä ajettu ydeksänkymmentä tuhatta kilsaa, ja ehkä viisitoista vuotta.
Juu,ei öljy niin kallista ole syy on laiskuus.Pitää nääs irroittaa omatekämä pakokäyrä.Joskus on helppo joskus ei.
Aika pitkä on pultissa kierre-osa ja tykkää jumittua alu-kanteen.Kerran ruiskin koko talven irroitus kamaa pultin juureen
niin ennen vappua lähti mekein sormin vääntämällä.
Kiitän ohjeistuksesta,varokaa koronavirusta,nyt niillä on tiettävästi siivet lenteleevät ympäriinsä. :-\
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 18 maaliskuu 20, 22:51:49
Jos öljyn sekaan ei pääse kosteutta niin vaihteistoöljyt kestää hyvinkin pitkään. Tais tehtaan vaihtosuositus olla nykyään jo 24 tkm vai peräti 32 tonnia?
M8 tehtaan ohje etta 32 000 kilsan valein vaihteisto-oljyt vaihtoon.
laattikoon nyt BT evossa ei vettä pääse,esim huohottimesta.Ainoa on että kondensoituu. Vanhaan sporttiin kyllä pääsi
jonniin veran sateella.Siinä just syyllinen oli huohotin letku.
:o