Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Twin Cam => Aiheen aloitti: the dog - 13 elokuu 14, 21:24:46

Otsikko: 96 -> 106
Kirjoitti: the dog - 13 elokuu 14, 21:24:46
Terve. Onko kenelläkään S&S 106 kitti paikallaan ja millä yhdistelmillä (nokat, boksi, putki)?. Kiinnostaisi Dyno lukemat.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: JKKo - 14 elokuu 14, 07:13:22
Hotbikessa tehtiin tuommoisella setillä muutama konversio 2009 tienoilla. Ainakin aiemmin heidän sivuillaan oli jotakin tuloksia, kenties täällä foorumillakin. Jotakin 120 heppaa niistä irtosi. Nythän, vuosia myöhemmin tietty voisi olla tietoa, miten nuo koneet ovat kestäneet käytössä.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: pra - 15 elokuu 14, 11:24:50
S&S 106 mukit + S&S 583 nokat sekä kohtuu huonosti hengittävät BSL Topchopp-putket antoi 77hp/185nm @ 2100rpm. Softana Powervision, kartta jonkun valmiin pohjalta automaattisesta säädetty. Putket tuossa kombinaatiossa liene suurin tehoja rajoittava tekijä. Tosin alavääntö on aika passeli.  Paremmin hengittävää 2-1 putkeahan tuo kirkuen huutaa, josko talvella saisi aikaiseksi.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: the dog - 15 elokuu 14, 11:53:28
Aika hurjalta tuntuu tuo vääntö 185nm verrattuna "vain" 77hp @2100rpm.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: pra - 15 elokuu 14, 12:07:39
Joo en olisi itsekään ihan noin paljoa veikannut ennen kuin lappua tuijotin. Nokilla suuri vaikutus tuohon, oli aiemmin S&S 585:t ja niillä alavääntö oli hukassa. Ainakin persdynolla mitattuna.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: the dog - 19 elokuu 14, 13:52:05
No niin. Saatiin Road Glide dynossa säätöön. 107 hp & 152nm takapyörä teho.
Eli pyörään laitettiin S&S 106 pytyt. Nokat S&S Mec Tec special, kansien porttaus Mec Tec.
S&S pakokäyrät+Spo mufflerit.
Otsikko: Vs: 96 -> 106
Kirjoitti: marCo19 - 22 syyskuu 14, 08:06:05
106 sössön. pytyt,männät,kannet,veivit,nostajat,ratasnokat,puikot,cv keihin, feulingin race öljypumppu ja support plate  ja supertrapp 2-1
92/159