Moro
Mites tää nyt sit menee...
Pyörä -90 FXR
1340 EVO:n tilalle S&S 113", ja sit vaan muutoskatsastamaan?...ko?
Näin se menee. Jos mahdollista niin ota mukaan joku sössön lappu missä mainitaan ko. moottorin teho.
Jees.
Tänx Hemuli
Nyt ois projekti siinä vaiheessa, et pitäis mennä konttorille näyttämää aikaan saannoksii ja tohon on tosiaa koko moottori vaihettu... Pitääks mul olla jotain lappuu tosta moottorin tehosta? Motti on ihan vakio evo bt. Ja jos joku lappu tarvitaa nii onks dyno ainut vaihtoehto sen saamiselle vai kelpaaks katsureille pelkkä internetist ongittu tieto koneen tehosta?
Jos se on vakio evo niin ei pitäisi olla mitään ongelmia. Riippuu tietysti ihan inssin ammattitaidosta uskaltaako leimata pyörän vaatimatta metrin pinoa aanelosia päätöksensä tueksi.
Voithan jonkun lapun tulostaa josta näkyy paljonko tuollaisessa moottorissa on alun perin ollut tilavuutta ja tehoa, ei siitä haittaakaan ole.
Näin vähän epäilinkii, ettei ihan dynolappui tarvi. Mut halvempaa varmistaa täältä ku mennä maksamaa yks ylimääränen muutoskatsastus ;D
Mitenkäs muuten asiaan kiinnostuneena, että jos vaihdat toisen padan tilalle niin mitenkäs ne moottorin numerot? Siis sportyssä (ja varmaan muissakin) on sama numero rungossa ja lohkossa.. Miten voin vaihtaa toisen sportyn padan esim omaan pyörääni. Täytyykö se jotenkin muutoskatsastaa vai miten nuo menee..?
eikös tuo mene moottorinvaihtona, eli mosan numero on eri kuin valmiste numero joka on siis rungossa. eli prossat menee moottorin osalta.
sitä en muista et laittaako ne sen uuden moottorin numeron johonkin ylös, sillä mun mielestä ei oo enää merkitystä.
Jos vaihdat rautiksen padan tilalle rautiksen padan, voit toki vakuttaa katsurin siitä, että koneen sisuskalut ovat genuiinit ja vaihdoit vain lohkot :P
Lainaus käyttäjältä: Make - 15 elokuu 15, 10:49:52
Jos vaihdat rautiksen padan tilalle rautiksen padan, voit toki vakuttaa katsurin siitä, että koneen sisuskalut ovat genuiinit ja vaihdoit vain lohkot :P
Näinkin voisi toimia. Eikai se ole niin pilkun päälle.