Eli. S&S two throat kyseessä. Joutokäyntikierroksilta kun heittää kaasun pohjaan nopeasti, niin tulee kuolema. Onko kysessä ilmiö joka perustuu siihen, että virtaus loppuu kesken kun kaasuläpät aukeavat, vai onko tuolle jotain tehtävissä? Vähänkin kun on enemmän kierroksia koneessa, niin ilmiötä ei esiinny. Aika harvoin tuollaista liikettä tulee edes tehtyä, mutta kysynpähän kuitenkin.
Muuten tuntuis toimivan kuin junan vessa.
En ko. kaasaria tunne mutta ainakin normi-sössössä liikaa auki oleva kiihdytyspumppu tekee samaa. Eli kone saa liikaa bensaa ja tukehtuu siihen. Tosin se ei saa myöskään olla ihan kiinni. Varmaan joku kiihdytyspumpun säätö löytyy siitä kaks-kurkkuisestakin?
Ok. Ehkä mä luen sitten vielä kerran säätö-ohjeet.
Toinen vaihtoehto on, ettei se saa soppaa suhteessa lisääntyvään ilmamäärään ja kuolee happimyrkytykseen. Eli kiihdytyspumppuosastoon viittaa kuitenki, mut vanha ykskurkku söSSö, iliman kiihdytyspumppua teki tuon jollei ollut alhaalt hieman tukeval seoksella.