Onko polttoaine pumpun irroituksessa jotain huomioitavaa? kun ainakin sen päällä olevassa tarrassa käsketään kovasti tutustumaan manuaaliin ennen toimenpidettä..ei ole vielä ehtinut tutustua opukseen.
Tässä mallissa ei ole kuin tankista 1 lähtö, toinen lähtö tulpattu,eli ei ole paluu linjaa..?
Mutta ruiskun rungossa näytti ikään kuin olevan toinen lähtö,jossa oli oieni letkun pätkä.mutta joka ei ollut kiinni missään?
Täytyypä ilmeisesti ottaa manuaali käteen ja ruveta opiskelemaan.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole ,normaali hoksottimet kohilleen ja kimppuun .
kahdesti onnistunut purkaan ilman tappioita.
Manuaalissa sanotaan että pitäis ottaa pumpun sulake irti ja käynnistää pyörää että saadaan linjoista paineet pois. En ole koskaan tota tehnyt kun kaikki ruiskupelit mitä olen rempanneet on seisseet useamman päivän niin ei siellä enää mitään paineita ole.
Letkuhan on tankissa kiinni pikaliittimellä aivan kuten ilmalinjoissa. Ite oon näpänny sen vaan irti sen jälkeen pumpulta letkusta klemmari sivareilla poikki ja `pensahana `letkuineen irti.