Terve. Perus säädöt hukassa. Moottori S&S 124 SSw. Nokka S&S 640, kannet portattu. Super D 1" spacer block.
Nyt seuraavat suuttumet paikalla.
Air bleed 40
Int jet 32
Main jet 78
Ei oikein tunnu pelaavan. Onko kellään enemmän kokemuksia tämän kaasarin säätämisestä? Muita suuttumia olen kokeillut laidasta laitaan paitsi ilmasuutinta.
Hmmm... kinkkinen homma. Taitaa tässä maassa D:n säätövelhot olla aika vähissä. Mikä mahtaa olla tehdasasetus tuolle kaasarille? Palauttaisi sen niihin ja lähtisi alue kerrallaan hakemaan oikeita säätöjä. Jos se on nyt pahasti metsässä niin voi olla hankala saada mitään kohtaa toimimaan.
Siinä sun toisessa isossa koneessa oleva nelivitonen Mikuni ei ole kovinkaan erikoisilla suuttimilla varustettu, muistaakseni 27.5 välialue ja 180 pääsuutin. Sikäli voisi olettaa että S&S:kään ei ihan mahdottomia vaadi. Toisaalta D:ssä on niin hervoton reikä että alakierroksille sen varmaan joutuu säätämään aika tuhdille että ylipäätään toimii.
D:n mukana tuleva ohje sanoo, että:
Air bleed 40
Int jet 32
Main jet 98
Toi pääsuutin on niin pirun iso, että paksulle menee ja lujasti, mutta täyskaasu kiihdytyksessä vetää niin pirusti.
Tähän sotkuun vielä jos laittais thunder jetin niin sais laskea kohokammiosta kymmenen litraa päivässä läpi.