Pyörä nipussa,käymään saatu,testiruntua ajettu. Vancehinesin putsari laitettu ja putket avarammat.
Lähtee kaasulla kiusaamalla käymään,ei käy tyhjää,ampuu kaasuttimeen,ajamaan pystyy jotenkin kun kierroksia koneessa.
Seusruuvin päällä vielä Blommi,olisiko syytä avata?
Imuvuoto mahdollinen?
Suutin jumppaa? Mitä suuttimia suosittelisitte?,
Nyt alkuperäiset paikallaa.
Muita muutoksia konepuolelle ei ole tehty.
Suuttimia suuremmiksi. Saattaa harkita mopon käyttämistä jollakulla jolla suutinsetti, ni ei tarvitse kaikkia hankkien kokeilla paljonko pitää suurentaa.
Oma härveli kiukkusi samalla tavalla ja tämä ominaisuus korjaantui uusilla imukaulan tiivisteillä. Eli älä sulje pois mahdollista imuvuotoa.
Noilla muutoksilla ei toiveita että kävisi vakiosäädöillä. Et mainitse onko kyseessä 1200 vai 883? Tonnikaks'satasissa olen käyttänyt 45/180 suuttimia, toimii suurimmassa osassa kokoonpanoja. Blommi pois seosruuvin päältä ja lähtökohta voisi olla noin kaksi kierrosta auki - ole kuitenkin varovainen kun käännät ruuvia kiinni, kun tunnet että se pohjaa niin ei enää yhtään eteenpäin. Messinkiruuvi vaurioituu helposti.
jäi tosiaan mainitsematta mutta kyseessä 883
Mulla aikanaan 883:ssa Ness Big Sucker putsari ja V&H Pro Pipe, suuttimet muistaakseni 190/46 (45:llä yski).