Finnbikers

Tekniikka / Muut => Ensiöveto / Kytkin => Aiheen aloitti: villeviluinen - 12 huhtikuu 11, 08:31:07

Otsikko: Softail-88 :n avobeltin asennus.
Kirjoitti: villeviluinen - 12 huhtikuu 11, 08:31:07
Mikäli olen oikein ymmärtänyt. Tarvii ko. laitteeseen myös starttiin tehdä muutoksia. kun siinä on sellainen "separaattori startti".

Kertokaas asiantuntijat. kannattaako modata setti jostain muusta setistä. vai kannattaako vaihtaa vaan rullat, hihna  ja laittaa kiksikäynnistys...

Työkaluja löytyy, ja jotain myös osaan tehdä....
Otsikko: Vs: Softail-88 :n avobeltin asennus.
Kirjoitti: Kokkonen - 12 huhtikuu 11, 08:42:14
Tuolla on hieman juttua vastaavasta hommasta, jossa -88:n laitettu -91 loota ja startti.
Avobeltin asennus (http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=1796.0)
Otsikko: Vs: Softail-88 :n avobeltin asennus.
Kirjoitti: Hemuli - 12 huhtikuu 11, 09:17:17
Eikös kasikasissa ole jo uudemman mallinen startti? Siis integroidulla solenoidilla? Miten mä muistan että -87 oli viimeinen shovelistartilla oleva malli.
Otsikko: Vs: Softail-88 :n avobeltin asennus.
Kirjoitti: villeviluinen - 12 huhtikuu 11, 13:03:01
Amerikan papereissa käyt.otto -88. Mutta runkonumerosta en osaa tulkita.

Mutta solenoidi pitkittäin,ja laatikko kartioakselilla,ja kiilalla....

eli vissiin vanhempaa mallia , kuin -88.


Ja kertokaas viisaammat onko muuta eroa uudemmassa setissä

kuin se että erilainen startti, ja laatikko pooriakselilla....
Otsikko: Vs: Softail-88 :n avobeltin asennus.
Kirjoitti: Hemuli - 12 huhtikuu 11, 13:22:15
Laatikossa oleva startin reikä on myös erikokoinen ja kytkinrummun starttikehän hammasmäärä poikkeaa.