Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Moottori yleistä => Aiheen aloitti: Erppa - 24 lokakuu 10, 16:35:59

Otsikko: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: Erppa - 24 lokakuu 10, 16:35:59
Kaikkea ne jätkät työstää, ei pääse helpolla insinööri ei:

http://thekneeslider.com/archives/2010/10/14/ducati-elenore-v8-update/ (http://thekneeslider.com/archives/2010/10/14/ducati-elenore-v8-update/)

-Erppa
Otsikko: Vs: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: Kaaleppi - 24 lokakuu 10, 19:30:53
Voitais alkaa puhua jopa kierokankipornosta. ;D
Tolla mankilla olis aikanaan ollu kyllä kylien kunkku ja sukisuki jätkiä v.....nu. :)
Otsikko: Vs: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: Juvakka - 24 lokakuu 10, 21:27:26
Samalla sivustolla oli pirun kivan näköisiä off road sportstereita.
Otsikko: Vs: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: eeko - 31 joulukuu 10, 13:49:14
Naapurit varmaan tykkää, kun vetää tolla
Mankilla ympäri parkkista, sou not.
-eeko
Otsikko: Vs: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: Pete73 - 05 helmikuu 11, 16:27:15
V8-moottoreissa on hyvin tavallista laittaa nokka 4 astetta aikaiselle.Joissain vääntökoneissa ovat myöhäiselle laittaneet 2 asteen verran.Pitäs olla dyno ja helvetisti viitseliäisyyttä,että pääsis ihmettelemään miten vaikuttaa.

Saako H-D:seen ylipäätään nokkia,joissa mahdollisuutta ajoittaa muutaman asteen haarukassa?
Otsikko: Vs: V-2 vai veekasi, Ducati paloittelussa
Kirjoitti: Kokkonen - 05 helmikuu 11, 16:48:00
Lainaus käyttäjältä: Pete73 - 05 helmikuu 11, 16:27:15

Saako H-D:seen ylipäätään nokkia,joissa mahdollisuutta ajoittaa muutaman asteen haarukassa?

Cranen Hi-Roller Pannu, Shovel ja Evo BT nokan rattaissa on kolmet kiilaurat joilla ajoitusta saa aseteltua: 0, +4 tai -4 astetta.
Saa sen muissakin muutettua, prässää rattaan irti, kääntää haluttuun asentoon ja ratas takaisin paikalleen.

Edit: niin ja noissa muuttuu sitten samalla myös sytytysennakko.