Kertokaas tyhmälle mitä virkaa on TC:n käyrässä olevalla läpällä, mitä tapahtuu jos sen toiminnan "huijausliittimellä" ohittaa....en ole netistä oikein vastausta löytänyt, jospa jonkun avustuksella vähän taas viisastuisi..... :-[
Tuo on tehtaan rakentama "Electronic sound management" järjestelmä, jolla päästöt pysyy direktiivien rajoissa, mutta joillain kierrosalueella sitten voidaan ohjata vapaampi hengitys koneen pakopuolella. Huijausliittimella hiuijataan elektroniikkaa uskomaan että järjestelmä on toiminnassa vaikka ei olisikaan ja saadaan vikakoodit pysymään poissa.
Kess tech, vastaava mekaaninen sädin
LainaaExhaust systems with EC approvals, equipped with our ESM system ( electronic sound management ) are complying with the EC 97/24 Regulation in the activated and deactivated modes / versions. They are street-legal in both modes, concerning staticnoise, drivebynoise and EC 97/24 emmissions. Please also refer to our business terms and condtions, under §7c, there are these issues mentioned as well.
*Exhaust systems with EC approvals, equipped with our MMV* system ( manuall mechanically adjustable* ) are complying with the EC 97/24 Regulation in closed version only. They are street-legal in closed mode, concerning staticnoise, drivebynoise and EC 97/24 emmissions. If you turn the torqueconverter / adjuster to it`s open position, the EC 97/24 EC regulation requirements are not fulfilled anymore and the EC approval will expire. In this Position the MMV* system is not street-legal anymore. In this position, it`s only for non public roads or race courses. Please also refer to our business terms and condtions, under §7c, there are these issues mentioned as well.
Lainaus käyttäjältä: Dawex - 23 lokakuu 10, 18:53:19
... mitä tapahtuu jos sen toiminnan "huijausliittimellä" ohittaa....
Jos sen ohitat, ja alkuperäiset pakokäyrät säilytät, kannattaa itse läppä "lukita" sillä palautusjousella auki asentoon, muutoin ei ohituksesta ainakaan hengityshyötyjä irti saa