Moikka
Onko kellään tietoa minkälaisilla suuttimilla ko. kaasaria on myyty 1340 shoveliin? Tällä hetkellä on 17.5 ja 155...paukuttaa aikalailla.
Jarkko
Omakohtaista kokemusta ei ole. Saksan Shoveli-sivulta löysin maininnan, että 155 pitäsi olla valtaosaan ok, joillakin 145 toimii paremmin.
Tämä kaikki riippuu koneen kokoonpanosta, kuin käyttöympäristöstäkin, korkeus, lämpö....
Stanndarditoimituksessa tulee seuraavat hilut:
HS40 Standard Jetting Spec
Pilot Jet VM28/486 #17.5 004-029
Pilot Air Jet BS30/97 #1.1 002-156
Needle Jet 568 Y-6 003-666
Jet Needle 9DJY04-96 007-015
Main Jet N100.604 #165 004-206
Ohessa vielä kuva bensapinnan säädöstä, eroaa oleellisesti HSR42:sta
Edit: typot
Moikka
Kiitoksia. Vakio suuttimet siellä tais sitten just olla, vaihdoin isommat...ei parannusta. Taitaa olla imuvuotoa, täytyy huomenna tutkia. Onko kellään tietoa että onko toi kumikurkku tarkoitewttu vain orkkis imusarjaan vai voiko käyttää myös s&s:n imusarjassa?
Jarkko
Vuotanut kumikurkun ja imusarjan välistä oikein huolella, taitaa jäädä vähän liian ohkaisesti tiivistepintaa...ei muuta kuin metsästämään uutta imusarjaa.
Jarkko
päivitystä kaasarin vaihto projektiin. uuudella kumikurkulla sain toimiin ihan hyvin paitsi että kierrokset jää vähän päälle ja tyhjäkäyntiseos ruuvia saa ruuvata hulluna auki ilman mainittavaa vaikutusta...molemmissa pytyissä imuvuotoa. Vaikuttaa että mikuni on paljon tarkempi kaikesta kuin super B???
Jarkko
Moi,
Siinä palautusjousessa pitäis olla kolme asentoa, tarkista että on tiukimmassa ja tossa toinen mahdollinen syy ja fixaus.
http://www.sportster.org/cgi-bin/lwgate.cgi/XL-LIST/archives%5Cvolume00/70/Subject/article-51.html (http://www.sportster.org/cgi-bin/lwgate.cgi/XL-LIST/archives%5Cvolume00/70/Subject/article-51.html)
ok, kiitti. Täytyy katsoa sekin mutta tuskin johtuu siitä kun ajoin varmuuden vuoksi ihan käsikaasulla kun ajattelin että vaijeri kanittaa.
Jarkko
Lainaus käyttäjältä: Skippy - 14 elokuu 10, 20:31:35
Moi,
Siinä palautusjousessa pitäis olla kolme asentoa, tarkista että on tiukimmassa ja tossa toinen mahdollinen syy ja fixaus.
http://www.sportster.org/cgi-bin/lwgate.cgi/XL-LIST/archives%5Cvolume00/70/Subject/article-51.html (http://www.sportster.org/cgi-bin/lwgate.cgi/XL-LIST/archives%5Cvolume00/70/Subject/article-51.html)
Moi!
Nyt toimii helvetin hyvin, kiihtyy ja ei jää kaasu päälle...luistin vivustossa oli yksi ruuvi löysällä. Eli "isot" pojat korjas sen ja mä katselin vierestä. Kyllähän mäkin sen kannen avasin kun katsoin neulan paikan, ei vaan tullut katsottua tarkemmin.
Jarkko