Finnbikers

Tekniikka / Moottori => Panhead => Aiheen aloitti: laphilainen - 21 toukokuu 10, 21:50:48

Otsikko: Pannun yläkerran öljyn tulon kuristus - done
Kirjoitti: laphilainen - 21 toukokuu 10, 21:50:48
Tere

Tuolla HDCF:n foorumissa oli aikoinaan puhetta ko. aiheesta ja nyt se tuli tehtyä. Eli mulla kone savutti kovasti, varsinkin matkavauhdista kuumana tyhjäkäynnille mennessä kone savutti niin ettei eteen tahtonut nähdä. Kyseessä on S&S lohkot ja Shovelin öljypumppu sekä K&B:n männät.

Välykset mitattiin sekä venttiilit ja sylinteri, ja niitä ei ollut. Kaivoin V8:n jutut esille missä Fiskis oli tehnyt kuristuksen pannuun. Samoilla opeilla tein kuristukset keinuvipupukkeihin.

Nyt kun saan mopon ajokuntoon ja kilometrejä niin kerron kurituksen vaikutuksista.

Laittakaa tekstiä mikäli aiheesta on tietoa tai aihe kiinnostaa.
Otsikko: Vs: Pannun yläkerran öljyn tulon kuristus - done
Kirjoitti: Soikkeli - 21 toukokuu 10, 22:04:19
Minkäs kokoiset kuristukset kansille ?

Itselläni on ulkoinen putki öljylle jossa 2mm reikä lähdössä ja kummallekkin kannelle.
S&S ohjeiden mukaan  ( shovel ) kuristus minimissään .060"/ 1.5mm.
Lisäksi venttiileissä Viton tiivisteet.