Etsiskeltyäni jotain uutta projektia kahteen kertaan rakennetun heriteisin tilalle
syystalvella â€"07 löytyi tallainen osa läjä
- runko reikattuna ja stretsattuna ja puhallettuna
- mecteckin remppaama 96 cid sovelin motti
- tukilaakerilaatikko
- ja viis lihalaatikollista kaiken laista tarpeellista ja vähemmän tarpeellista roinaa
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750738.jpg)
Runko Shovelhead fxe 1200 â€"73
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750739.jpg)
Moottori sohveli 96 cid
Siitä sitten ruvettiin inventoimaan niitä laatikoita sillä meiningillä että mitä on ja mitä puuttuu
olihan siellä jotain käyttökelpoistakin mutta joutuihan sitä jos jonkinlaista osaa ostamaan ja tekemään
Keulan osalta päädyin Ultimaan osaltaan kustannus syistä vaikkakin ei se ollenkaan hassumman näköinenkään ole
Etuvanteeksi pinnasin alunavan ja kromatun kehän rosteri pinnoilla eikä se homma niin vaikeaa ollu ku isot pojat oli pelotellut kun sen homman vaan tajus
Takavanteen kanssa sitten kokeilin 18†alu umpivannetta mutta se näytti jotenkin liian massiiviselta joten vaihdoin sen rosteripinnavanteeseen jolla projekti näyttikin paljon paremmalta
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750741.jpg)
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750743.jpg)
Takalokari löytyi hyllyltä sen oli ollut tarkoitus mennä joskus edelliseen hertsikkaan mutta oli jäänyt laittamatta
Öljytankin tekoa varten hain sammutin huollosta pari tyhjää pyöreäpäistä vaahtosammuttajaa toisesta pelkkä pää irti ja toisesta pää ja sopiva pätkä runkoa ja sitten vaan hitsailemaan Kevät teki tuloaan ja 23.4 2008 mopo rupesi näyttämään tältä
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750735.jpg)
Sitten vaan odoteltiin loppuja peltejä maalarilta
ja tällainen siitä sitten loppujen lopuksi tuli …siis 2008 vuoden editio
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750760.jpg)
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750762.jpg)
Kesä sitten meni miten meni lukuisten pienten ongelmien parissa muunmuassa käynnistys ongelmien kanssa joiden syyksi paljastui DYNA 2000i dyna kaappiin ja kärkisytkä paikalleen ja johan rupes laulamaan
Editio 2009 rupesi pyörimään mielessä jo kesällä tarkoitus oli tehdä joitain niitä juttuja joita ei tullut syystä tai toisesta tehtyä ekana talvena
Tänä talvena oli vuorossa venttiili koppien vaihto, jarrujen päivitystä, uusien pakoputkien teko, öljynsuodattimen jalan teko ja ehkä suurinpana uusi maalaus
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750784.jpg)
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750778.jpg)
(http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1750781.jpg)
Räyhäkkäät nuo uudet putket. Joko on savut otettu?
savut on otettu ja tänään tuli käytyä jo ajelemaassaki muutama kymmenen kilometriä
saundit on komiat
aikast äkkiä veti rosteriputki kellertäväks kun lämpes mutta ei se niitä kyllä aianakaan mun mielestä rumentanut
tällanen siitä sitten tuli
Kyllä on HIANO! 8)
Toi maalaus on todella hieno,oman shovelin kohdalla maalaushommelit alkaa olla ajankohtaisia, paljonko tommonen erikoismaalaus suunnilleen maksaa?
se on Säterin Jussin tekosia
sieltä kannattaa kysellä hinta tietoja
sen verran voin sanoa että ihan halpa se ei ole
Anna vähän vinkkiä, kolminumeroinen vai nelinumeroinen lukema?
taitaa se sinne 4 numeroisen puolelle mennä... ehkä
en mä oikeesti kyllä edes tiedä mikä olis noitten maalausten hinta
sain "asevelihintaan"
kysymällä se selviää
soitto jussille
-Antti