Tämä tapahtuma ei liiemmin esittelyjä kaipaa:
http://www.custombikeshow.se/indexE.html (http://www.custombikeshow.se/indexE.html)
(http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2010/pic/Affisch_CBS10_500x700E.jpg)
Onko tää uus luokka ??? hyönö ruotsi ???
Modified Harley-Davidson.
Ny klass för er som inte slöjdat allt från råjärn men ända med ändå lyckats sätta en personlig prägel på er pärla. Läs mer snart ...
Jep, karkeasti ottaen näin (turkulaista peruskouluruotsia...):
Muokattu Harley-Davidson
Uusi luokka teille, jotka ette ole vääntäneet kaikkea raakaraudasta (eli joka nippeli omaa tuotantoa tms), mutta olette kuitenkin onnistuneet saamaan persoonallisen leiman (eli ilmeen tms) helmeenne. Lue pian lisää...
Vastaus siis: kyllä, uusi luokka.
"persoonallisen leiman"
people's choice/joulukuusi-luokka ?
Nih ;D
Kuvia ja tuloksia odotellaan !!!
Juu oli uusi luokka, kiva meille :) Meidän sivari plokattiin näyttelyyn, palkintoa ei vielä irronnut ;D
Noh? Onkos kaikille Ruåtsinkävijöille iskenyt niin kova merisairaus, ettei kukaan pysty kirjottamaan tänne yhtäkään tulosta? Montako suomalaista palkittiin?
Muoksis: Sen jo kuulinkin, että Minnan kopteri voitti chopperin ykkösen. Hienohan se onkin kuin mikä, harmi vaan, että loppui keulaputki rakentajilta vähän kesken... :P
Tämän Peoples Choice pyörän työntö podiumille oli kyllä melkoinen antikliimaksi. En kuullut mitä rakentaja vastasi yleisön "starta" huutoihin. Kaikkien pyörien tulisi olla ajettavissa tai niille pitäisi olla joku oma huonekaluluokka, jossa voisi olla tankit vaikka umpipuuta. Modified luokka oli suurimmalta osaltaan parkkipaikkaa tylsempi tapaus IMHO.
Hieno näyttely, hieno keli ja hienot kemut!
(http://i5.aijaa.com/b/00218/6295236.jpg) (http://www.aijaa.com/v.php?i=6295236.jpg)
Klassikko materiaalia eli kylän kaunein ;D
Lainaus käyttäjältä: streamliner - 07 kesäkuu 10, 14:55:27
Tämän Peoples Choice pyörän työntö podiumille oli kyllä melkoinen antikliimaksi. En kuullut mitä rakentaja vastasi yleisön "starta" huutoihin. Kaikkien pyörien tulisi olla ajettavissa tai niille pitäisi olla joku oma huonekaluluokka, jossa voisi olla tankit vaikka umpipuuta.
Tästä erittäin samaa mieltä. Suomalainen chopperissa sijoittunut karbididlampuilla ja ketjuvetoisilla magneetoilla varustettu häksätin sentään ajettiin lavalle. Se oli kyllä hatun noston arvoista!
Soikkelin kanssa samoilla linjoilla, sen verran monesti tuo tuli tarkastettua leirissä ja näyttely-alueella ;D. Itseeni teki lähtemättöman vaikutuksen kun näki livenä Robbans Speedshopin? Pope Express 2:sen, ai että pitkänokkainen voi olla kaunis.... :P Ja vielä tuosta piippol zoisesta, se oli kyllä aika säälittävä tapaus... :'(
Jäsenillä Soikkeli & Miikka on arvostukset kohdallaan! Mutta mikä **ttu toi romukasa tossa edellä oikeen on?
Tuo härveli sijoittui palkinnoille omassa luokassaan ja jo mainitun Peoples Choicen. Rakentaja taisi olla Tanskasta. Muuten pyörä ei varsinaisesti silmiä hivellyt, mutta tuo mylly kiihoitti silminnähden läsnäolijoiden mieliä (josta kuvattu antikliimaksi kun se ei edes käynyt, mutta oli siellä muitakin pushbikeja...). Ehdottomasti livenä ja läheltä nähtävä häksätin.
Kyllä tuon härvelin omistaja koitti laitetta tulille jo näyttelyalueella,mutta ei oikein kantanut hedelmää käynnistelyt.
Sitä uutta luokkaa koitin käydä tsekkaamassa,mutta reilun 20m tassuttelun jälkeen totesin että ei oikein kannata haaskata aikaa enempää.Muutamasta suusta kuulin sellaisen viisauden että siitä luokasta tuli sitten uusi yleisöparkki.Aivan oikeassa olivat.
Kaikesta huolimatta oli yksi parhaimpia reissuja hetkeen,säät oli suosiollisia,fillari kesti perille ja takaisin hienosti ja näki jokusia tuttujakin pitkästä aikaa.
Best paint
Mun mielestä näyttelyn hienoimmasta fillarista ei oo varmaan kenelläkään yhtään kuvaa, eikä se varmaan saanu mitään palkintojakaan.
Alsapellistä tehty hainhammas maalauksella oleva evo.
Runko rakennettu selkeästi sitä varten, että lähtee viivalta suoraan kuin skode piipusta.
Stondasin vieressä, kun heppu tuli mestoille. Motti ruksutti siihen malliin, että lämpövoimaa todellakin käytettiin etenemiseen, eikä fiilistelyyn. Ihokarvat nousi pystyyn saman tien. Sammutti laitteen, mutta piti siirtää, kun oli ilmeisesti parkkeraanu väärään paikkaan.
Hahmo oli viiskymppinen kuivuneen oravan oloinen ja alle seiskyt kiloinen. Ehdin miettiä, mitähän tosta tulee, kun se käänsi avainta. Vehje oli siis kiksipeli.
Mutta olipahan näyttävä suoritus. Hommassa todellakin oli tappamisen meininki. Ja ilman minkäänlaisia suorituspaineita. Joko motti lähtee käyntiin tai kaveri tsimmaa Norrtälje joessa polvi sijoiltaan.
Pyörä-kuljettaja yhdistelmä oli niin vakuuttava paketti, että ne kaikki käyntiin lähtemättömät ahdetut lelut kaikkine krumeluureineen ja kromatut ultimat, millä ei ikinä kukaan oo ajanu täysii, se polki suohon menne tullen.
Kaiken lisäksi laite oli rakennettu hienosti, yksinkertaisesti ja selkeästi tärkeintä käyttötarkoitusta varten. Joka siis on prätkällä ajaminen eikä näyttelyissä patsaan lailla seisominen.
Vanhalla hyvällä kaavalla meni, eli heti tontille päästyä juotiin ittemme mukaviks, ja illemmalla heiluttiin helikopterikännissä lavan edessä ;D
Tuttuja oli niin ...keleesti, ja kaikki hyvällä päällä.
Tälläsiä me suomalaiset vaan ollaan, ja se on niin hienoa :)
Lauantaina oli uusi päivä ja motskari ajamalla näytille :-*
Siitä onkin pakko kommentoida, että kyllä tuo voittanut komressori-pyörä tuli silloin reilusti ajamalla tontille, ja aika paukkeella tulikin. Myöhemmin kaveri laittoi vielä toimittajien ja muidenkin iloksi pelin käyntiin. Useamman potkun se vaati, mutta hienosti pisteli tyhjää...
Rekvisiittakin oli kohdillaan, risa mäntä, katkenneita venttiileitä, poikkinainen remmi ja irtonainen sormi lasipurkissa 8)
Palkintojen jaossa vaan mopo alkoi ilmeisesti ujostelemaan väen paljoutta ?
Ollaan me tää kaikki koettu, kun on ollut enemmän porukkaa katselemassa käynnistystä.
Kun se paska ei lähe niin se ei vaan sillon lähe...
Soun jälkeen leiriin, ja välittömästi kova toisten kiinni ottaminen virvokkeiden nauttimisessa.
Hyvin sain kiinni, mutta tais jäädä vilkku päälle kun tuli mentyä vähän ohikin :-X
Viäläkin polvi kipee kun piti Barbaran soiton tahdissa niin tvistata.
Hyvää mättöä oli...kuulemma..
Sunnuntai-iltapäivällä, nolla-puhalluksen jälkeen sitten taas ihan säikkynä porukalla Tukholman läpi kohti laivarantaa. Kaikki tilanteet pelotti ihan kympillä...
Mutta, taas ollaan ehjänä kotona.
Kyllä ruotsalaiset bileet järkkää.
Mistä niitä laivalippuja voi varata jo ens vuodeks ?!?
Hessu laitto tän (taas) niin hyvin: prätkällä pitää ajaa - kovaa - eikä seisottaa sitä patsaana näyttelyssä... Pyörän kuuluu näyttää hyvältä tien päällä kuskin kanssa. Sillon siihen ei pultata kiinni vanhaa puhelinkeskusta... sellainen näyttää tien päällä lähinnä, nojoo.
Mistähän tämäkin avautumisen tarve taas tuli? :)
Tässä suppeahko kuva kavalkaadi custom bike showsta. Joukossa vilahtaa myös retkikunnan omat mopedit, jotka ajeltiin tontille tapaamaan ruotsin serkkuja. Todettiin, että vielä tarvitsee huikkasen hieroa ennen kuin pääsee samaan tasoon...
http://gallery.me.com/tuukka.pasanen#100129&view=grid&bgcolor=black&sel=45 (http://gallery.me.com/tuukka.pasanen#100129&view=grid&bgcolor=black&sel=45)
edit: kuvauksen kohteet oli kuvaajan mieltymyksen mukaisia... siksi kuvat painottuvat vain yhden luokan aluelle.
Myös NNMC:n sivuilta löytyy aika läjä kuvia. :)
http://www.nonamemc.fi/ (http://www.nonamemc.fi/)
Olipas hienoja pyöriä ja kuvia. Jäsen Tuukan kamerassa on liiton hyväksymä suodatin... ;D
Mieltymys pitkäkeuloihin on jo myönnetty, mutta osaan kuvaus kohteiteista vaikutti kyllä kieltämättä kahden nimeltä mainitsettoman lång-gaffel, kottikärrytanko, swedish chopper fanaatikon jatkuva ylistys paapatus ;D
"in car camera" kuvaa leirialueelle ajosta.
Norrtälje 2010 Camp Entrance (http://www.youtube.com/watch?v=1e6VI8uU0aQ#lq-lq2-hq)
-mane-
Voittajien fotot, ei muuta kun suut makeeks.
http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2010/2010vinnare.html (http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2010/2010vinnare.html)
Jäi vaivaamaan tuo Hessun aiemmin kuvailema hai-Evo. Ei kenellekään ole sattunut tarttumaan kameraan?
Se Blue Cometsien telttakeikka oli uskomattoman hyvä! Teltta ääriään myöten täynnä ja jengi tanssii pöydillä eikä yhtään murjottavaa naamaa näkyny, kaikilla hyvä fiilis, loistavaa!!
Lainaus käyttäjältä: börje - 14 kesäkuu 10, 00:19:45...jengi tanssii pöydillä eikä yhtään murjottavaa naamaa näkyny, kaikilla hyvä fiilis, loistavaa!!
Paitsi ehkä sillä yhdellä ruottalaisella kun kaunis vaalea neito halusi joraamaan kanssani siihen penkille niin eihän herrasmies voi tehdä muuta kuin ojentaa auttavan kätensä - siinä vaiheessa kuului alhaalta ujo kommentti "det är min flickvän..." ;D
Lainaus käyttäjältä: Hessu - 08 kesäkuu 10, 09:11:00
Mun mielestä näyttelyn hienoimmasta fillarista ei oo varmaan kenelläkään yhtään kuvaa, eikä se varmaan saanu mitään palkintojakaan.
Alsapellistä tehty hainhammas maalauksella oleva evo.
Runko rakennettu selkeästi sitä varten, että lähtee viivalta suoraan kuin skode piipusta.
Stondasin vieressä, kun heppu tuli mestoille. Motti ruksutti siihen malliin, että lämpövoimaa todellakin käytettiin etenemiseen, eikä fiilistelyyn. Ihokarvat nousi pystyyn saman tien. Sammutti laitteen, mutta piti siirtää, kun oli ilmeisesti parkkeraanu väärään paikkaan.
Hahmo oli viiskymppinen kuivuneen oravan oloinen ja alle seiskyt kiloinen. Ehdin miettiä, mitähän tosta tulee, kun se käänsi avainta. Vehje oli siis kiksipeli.
Mutta olipahan näyttävä suoritus. Hommassa todellakin oli tappamisen meininki. Ja ilman minkäänlaisia suorituspaineita. Joko motti lähtee käyntiin tai kaveri tsimmaa Norrtälje joessa polvi sijoiltaan.
Pyörä-kuljettaja yhdistelmä oli niin vakuuttava paketti, että ne kaikki käyntiin lähtemättömät ahdetut lelut kaikkine krumeluureineen ja kromatut ultimat, millä ei ikinä kukaan oo ajanu täysii, se polki suohon menne tullen.
Kaiken lisäksi laite oli rakennettu hienosti, yksinkertaisesti ja selkeästi tärkeintä käyttötarkoitusta varten. Joka siis on prätkällä ajaminen eikä näyttelyissä patsaan lailla seisominen.
Lainaus käyttäjältä: turmiola - 10 kesäkuu 10, 20:31:39
Jäi vaivaamaan tuo Hessun aiemmin kuvailema hai-Evo. Ei kenellekään ole sattunut tarttumaan kameraan?
Multa löytyy kuva tästä pyörästä, mutta valitettavasti vain toiselta sivulta.
Kiitos kuvasta. Leuhka pelti.
"haipyörän" esittely ( tosin silloin vielä puhtaalla alumiinipinnalla ) löytyy MCM-lehden numerosta 6/1998.
Benke Eriksson - omistaja/rakentaja
pyörän paino 203 Kg - kromimolyrunko - rakentaja Jocke Westin/Motorklyv
52°, stretsiä 2 tuumaa ja etuputket 6" yli. T-kappaleet 5°
113 kuutiotuumaa S&S
varttimaililla 10,50 ( ainakin siis 1998 )
130 heppaa
5" isku, poraus 3 13/16
Axtellin sylinterit, Edelbrockin portatut kannet
S6S 563 nokka
Super D kaasari tupla Thunderjeteillä
kierrosrajoitin 6500
Dyna S -sytkä
rengastus 180/17" ja edessä 19"
4 vaihdetta
Hell.o Back to hellsinki. Tuli tuossa vietettyä pari viikkoa parissa eri reissussa. Oli kyllä pirun hieno matka & näyttely, itse lähdin jo Ke mr. L,n kanssa rengastietä pitkin paahtamaan. Perjantaina saavuttiin Twin Clubille, tuntu että jo silloin oli campping helvetti valloillaan,
mikä positiivista myös ruotsalaisia yms... Yleensä toi Pe ollu hiljaisempi / pelkkää Suomi menoo. Tuossa pari kuvaa matkalta & meijän possesta. Mielestäni hienoin pyörä oli tuo alla oleva sininen Shovel joka tuli Customin kakkoseks, joku siinä vaan on ??? kohillaan!
Lauantaiyönä leirintäalueella...
Lainaus käyttäjältä: SanttuS - 15 kesäkuu 10, 23:42:55
"haipyörän" esittely ( tosin silloin vielä puhtaalla alumiinipinnalla ) löytyy MCM-lehden numerosta 6/1998.
Benke Eriksson - omistaja/rakentaja
pyörän paino 203 Kg - kromimolyrunko - rakentaja Jocke Westin/Motorklyv
52°, stretsiä 2 tuumaa ja etuputket 6" yli. T-kappaleet 5°
113 kuutiotuumaa S&S
varttimaililla 10,50 ( ainakin siis 1998 )
130 heppaa
5" isku, poraus 3 13/16
Axtellin sylinterit, Edelbrockin portatut kannet
S6S 563 nokka
Super D kaasari tupla Thunderjeteillä
kierrosrajoitin 6500
Dyna S -sytkä
rengastus 180/17" ja edessä 19"
4 vaihdetta
En muistakaan tota esittelyä lehdessä. Mutta ilmankos. Noi on kakstoista vuotta sitten ollu rajuja lukemia katupyörällä ja on kyllä tänäkin päivänä.
Vaikka tietysti kaikissa Ultiman koneissahan on yhtä paljon ytyä nykyään
Hieno peli
Lainaa
Vaikka tietysti kaikissa Ultiman koneissahan on yhtä paljon ytyä nykyään Virnistää
Jumprahuiti Hessu! Oot sie alkanu poikkeamaan asialinjasta ja vielä kaiken lisäks käyttämään hymiöitä?(tähän kaksi dr.feelgood naama-hymiöö)
Okei, mä otin veks sen, ettei lähe lapasesta.
Mikä on 2011 vuoden päivämäärä jos vaikka tälläkertaa tilais laivaliput ajoissa.
04. Kesäkuuta 2011
http://www.custombikeshow.se/ (http://www.custombikeshow.se/)
...päivämäärä sivun yläreunassa, ja lisää infoa tulee pitkin kevättä...
Nimim: "liput tilattu"