Täältä lukenut moneen kertaan että konversiomäntien pitäisi olla koverat päältä jotta palotila kasvaisi riittäväksi.
Loimaalla v-twin cityllä porautettiin sylinterit ja ostettiin nimenomaan konversiomännät samalla kertaa.
No männät ovat päältä täysin suoria.. Puhelimen välityksellä varmistettiin että joo kyllä ovat myyneet konversiomännät ja paketissakin lukee että konversiomännät. Onko niitä olemassa myös myös ns suoralla päällä vai mitäs..? Kyseessä raitiovaunu vuodelta 1988 ja 883->1200.
En tiedä tästä enempää, mutta viisaampien vastauksia odotellessa voisi ehkä katsoa ovatko uudet männät matalammat kuin vanhat? Siis mitta männän tapista männän lakeen. Jos on matalampi niin saat tietty matalamman puristussuhteen.
Tässä vasen on konverssio ja oikea vakio,tuohon konversio mäntään on näköjään koneistettu palotilaa?
Nopeasti mitattuna oli joo pieni ero alkuperäisten mäntien korkeudella tapista. Kone on jo kasattu enkä ainakaan vielä sitä tuon mittauksen takia ala purkamaan.
Paketin kyljessä olevassa tarrassa lukee että 883->1200 conversion pistons ja että "works with unmodified stock heads" mikä ei nyt hirveesti jätä arvailujen varaan..
Olisi vaan mukava varmistaa asia ennen kuin alkaa starttailemaan konetta. :D